Hrvatski luksuzni hoteli sve privlačniji gostima iz ZND-a

In Iz zemlje
Aminess Veya Hotel

„Prošle je godine porasla popularnost Hrvatske među zemljama ruskog govornog područja, a Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela Stories prepoznala je ove radionice kao veliku priliku za dodatnu promociju naših hotela i njihovih destinacija. Sudjelovanje 50-ak najboljih luxury turističkih agenata s područja Ukrajine, Rusije, Bjelorusije, Armenije i Moldavije i naša promocija malih hotela koji pružaju kvalitetnu uslugu i jedinstvenu ponudu sigurno će doprinijeti daljnjem pozicioniranju Hrvatske na svjetsku mapu luksuznog turizma“, poručio je predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela HGK Nenad Nizić koja se predstavlja na Adriatic Luxury radionicama u Crnoj Gori od 25. do 28. svibnja u organizaciji Travel Connections Union i Adriatic Conciergea.

Naime, popularnost cijele jadranske regije među zemljama Zajednice neovisnih država izuzetno je porasla prošlo ljeto radi koronavirusa. Došlo je do velikog pomaka sa zapadnoeuropskog na istočnoeuropsko tržište, a nastup na Adriatic Luxury radionicama Stories hotelima važan je ponajviše iz razloga što na navedenim tržištima ne postoji dovoljna percepcije Hrvatske kao destinacije koja nudi i ovaj tip turizma i iskustava. Cilj ovih radionica je prepoznati i istražiti potencijal tržišta ZND zemalja, a svakom izlagaču zajamčeno je najmanje 50 unaprijed zakazanih B2B sastanaka s više od 50 putničkih agenata i turoperatera.

Da je sve više turista sa ZND tržišta potvrđuje i Sandra Jurić, direktorica prodaje i marketinga iz Meneghetti Wine Hotel & Wineryja: „Prošle nas je godine posjetio znatno veći broj gostiju s tržista ZND zemalja, a njihove su reakcije nadmašile naša očekivanja. Nedavne investicije u nove sadržaje s naglaskom na personalizaciju i digitalizaciju te razvoj jedinstvenih vila s privatnim bazenima pokazale su se kao najbolji odgovor na trenutačnu situaciju, ali i na dugoročne preference klijenata s tih, ali i drugih tržista. Smatramo da smo razvili iznimno konkurentan proizvod unutar turističke ponude najviše razine za koji smo već tijekom prvog dana sudjelovanja na Adriatic Luxuryju dobili brojna priznanja i iznimno velik interes najutjecajnijih partnera s navedenih tržista“.

I anketa provedena prošle godine u kolovozu među članovima Stories hotela pokazala je kako se u segmentu luksuznog turizma struktura gostiju značajno promijenila. Prije pojave koronavirusa SAD je bio prioritetno tržište za većinu ispitanika, a prošlo ljeto to je bila Njemačka. Zanimljivo je kako je Stories hotele prošle godine posjetilo i više gostiju koji su prije pandemije svoj godišnji provodili na egzotičnim long haul destinacijama poput Bahama i Sejšela, a velik dio njih najavio je i ponovni posjet Hrvatskoj.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design