HTZ odabrao novi koncept nastupa na sajmovima

In Iz zemlje
htz sajam

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) odabrala je u suradnji s Ministarstvom turizma i uz pomoć Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD) novi koncept za nastupe HTZ-a na sajmovima “Povezivanje raznolikosti i otvorenost” tima Grupa+Arhikultura, izvijestili su u petak iz Glavnog ureda HTZ-a.

HTZ je u potragu za novim konceptom sajamskih nastupa krenuo u svibnju, a na strukovni natječaj, koji je za tu potrebu do 3. srpnja provelo HDD, stiglo je devet radova od kojih je ocjenjivački sud, sastavljen od članova HDD-a i HTZ-a, odabrao tri, dodijelivši im jednakovrijedne nagrade od 35 tisuća kuna, s obzirom da su sva tri ocijenjena jednakovrijednim rješenjima.

Potom je posebno povjerenstvo Ministarstva turizma i HTZ-a, uzevši u obzir funkcionalnost, procijenjene troškove izrade, dosadašnje iskustvo i multifunkcionalnost, odlučilo da će rad “Povezivanje raznolikost i otvorenost”, tima Grupa + Arhikultura, iza kojeg stoje Tihana Taraba, Filip Despot i Christian Rendulić, u realizaciju.

“HTZ će u suradnji s odabranim timom doraditi predloženo rješenje te ga koristiti na sajamskim nastupima idućih nekoliko godina, uz mogućnost dorada i izmjena koncepta, no uz zadržavanje ključnih elemenata štanda”, objasnili su iz Glavnog ureda HTZ-a.

Komentirajući izbor novog kreativnog rješenja, ministar turizma i predsjednik HTZ-a Gari Cappell naglasio je da je Hrvatska danas jedna od najatraktivnijih svjetskih turističkih destinacija, koja, kako bi zadržala status hit turističke destinacije, mora pratiti trendove i stalno jačati prepoznatljivost na turističkom tržištu.

“U promotivnom segmentu Hrvatska mora biti prezentirana kroz odgovarajući suvremeni vizualni koncept koji će moći privući turiste iz cijeloga svijeta. Kontinuirani rast kvalitete u svim segmentima imperativ je rasta konkurentnosti hrvatskog turizma, a svoj doprinos u tome svakako ima ulaganje u kvalitetu vizualnog identiteta i građenje imidža Hrvatske”, poručio je Cappelli.

Uz spomenuti rad, u uži su krug izbora ušli i tim Retail Solutions/Accessus d.o.o. (Roko Bahat, Tin Koprivc, Dora Biočić, Marko Balaša, Karolina Borković, Matej Goreta, Vilim Redza) s radom “Sinergija elemenata motivacije putem osjetila”, te Studio.HR (Bojana Bota, Kora Demel Zadro, Hrvoje Končar) s radom “Hrvatska osobno”.

Sva tri rada, kako napominju iz Glavnog ureda HTZ-a, dobro rješavaju organizacijski i funkcionalni (radni) prostor, nude dosljedno razrađena, prozračna izlagačka rješenja, a njihove specifične razlikovne kvalitete proizlaze iz načina komunikacije sadržaja posjetiteljima. Zajednička im je dobra organizacija prostora, sistematičnost, prostorna otvorenost štanda i komunikacijski atraktori u gornjoj zoni štanda. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design