HTZ promovira posezonu na 11 stranih tržišta

In Iz zemlje
more

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) na društvenim mrežama, portalima i drugim online kanalima provodi kampanje za posezonu i jesen na 11 stranih tržišta, promovirajući napose nautičku i kulturnu ponudu, enogastronomiju te aktivni odmor, izvijestio je u ponedjeljak Glavni ured HTZ-a.

“Iako smo u samom srcu turističke godine, koja ostvaruje planirano dobre rezultate, fokusirani smo i na posezonu od koje puno očekujemo, posebice u segmentu nautičkog turizma. Vjerujemo u ‘jačanje’ rujna, tijekom kojeg su vremenski uvjeti u Hrvatskoj još uvijek vrlo povoljni, a turisti mogu doživjeti Hrvatsku u ipak nešto mirnijem okruženju nego tijekom glavne ljetne sezone. Slično je i u listopadu, kada će turistima još uvijek biti dostupan znatan broj sezonskih aviolinija koje su aktivne do kraja tog mjeseca”, rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Skrećući pažnju na promotivne kampanje za posezonu, koje su u tijeku na brojnim stranim tržištima poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke, Španjolske i drugih, ističe da se odvijaju na portalima, displejima, društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te YouTube kanalima i trajat će do kraja rujna.

Od detalja iz kampanja HTZ izdvaja vizuale za promociju kulturnog turizma koji su tematski posvećeni Nikoli Tesli i njegovom Memorijalnom centru u Smiljanima uz naslov “This Place is Electrifying!”, dok se za aktivni i posebice biciklistički turizam promovira primjerice Pag uz poruku “You’ve Tried Moon-Walking But Have You Tried Moon-Cycling?”, s obzirom da se na tom otoku nalazi predio bez vegetacije te se često uspoređuje s Mjesečevom površinom.

Vrhunska se pak enogastronomija promovira uz ostalo uz poruku “This meet is so delicious because it’s made by the wind”, a nastavlja se dijelom i promocija Hrvatske uz proslavljene nogometaše i njihovo povezivanje s gradovima u kojima su rođeni. Tako se primjerice vizualno i komunikacijski povezuju Slavonski Brod i Mario Mandžukić, Donji Miholjac i Domagoj Vida, Zadar i Luka Modrić, Omiš i Ivan Perišić, Imotski i Ante Rebić, Karlovac i Dejan Lovren, itd., a sve uz slogan “Croatia, Full of excellent players”.

Posezonsku kampanju prati i jesenska verzija kampanje “Croatia Feeds” kroz naslov “Take a Tour of Champions in the Tiny Country Which Dared to Dream”, odnosno “Krenite na turneju prvaka u malenoj zemlji koja se usudila sanjati”. (H)

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design