IKEA diže cijene zbog problema u nabavnim lancima

In Tvrtke i tržišta
ikea

Lanac trgovina namještajem IKEA objavio je da će podići cijene u prosjeku za devet posto budući da još ne vidi kraj poremećajima u nabavi koji podižu troškove sirovina i transporta.

Cijene će porasti u prosjeku oko devet posto na svim tržištima, uz razlike od zemlje do zemlje ovisno o stupnju inflatornih pritisaka, uključujući probleme s robom i opskrbnim lancem, objavila je u četvrtak Ingka grupa.

IKEA je već priopćila da iznajmljuje više brodova, kupuje kontejnere i preusmjerava robu između skladišta kako bi ublažila poremećaje u lancu opskrbe, ali da je sada prisiljena prenijeti troškove na kupce jer očekuje da će se poremećaji nastaviti.

“Nažalost, sada, po prvi put otkako su viši troškovi počeli utjecati na globalnu ekonomiju, dio tih povećanih troškova moramo prenijeti na naše kupce”, rekao je voditelj maloprodajnih operacija Tolga Öncü.

“IKEA se i dalje suočava sa značajnim ograničenjima u transportu i (nabavi) sirovin, što povećava troškove, i ne očekujemo poboljšanje u dogledno vrijeme”, stoji u priopćenju skupine. Dodali su da očekuju da će se poremećaji nastaviti „daleko u 2022.”.

Ingka grupa bilježila je snažnu potražnju tijekom pandemije jer su ljudi uglavnom provodili vrijeme kod kuće. Organizirani su kao sustav franšiza, s Ingkom kao glavnim primateljem franšize s 392 trgovine i Inter IKEA-om kao davateljem. (H)

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design