IKEA uz novu kolekciju DAJLIEN redefinira vježbanje kod kuće

In Promocije / novi proizvodi
ikea

IKEA predstavlja DAJLIEN, limitiranu kolekciju za vježbanje kod kuće s 19 svestranih proizvoda koji omogućuju ljudima da se više kreću u svakodnevnom životu te kod kuće stvore zdrave navike.

Zbog izazova i frustracija vježbanja kod kuće, IKEA je odlučila istražiti kako omogućiti bolje i dostupnije vježbanje u našem svakodnevnom životnom prostoru. Rezultat je kolekcija DAJLIEN, razvijena s mišlju da ako ljudima olakšamo vježbanje bilo gdje, možemo osigurati da čak i malo aktivnosti bude dostupno svima – svaki dan.

Kolekcija je izrađena temeljem uvida dobivenih tijekom posjeta domovima u New Yorku, Chicagu, Londonu i Šangaju, gdje je IKEA prikupila informacije o iskustvima koje donosi vježbanje kod kuće. Uvidi pokazuju zajedničke izazove povezane s motivacijom, ograničenim prostorom, nedostatkom vremena i nelagodom koju mnogi osjećaju vježbajući u teretani. Istodobno, proizvodi za vježbanje smatraju se glomaznim i neusklađenim s uređenjem doma. Kolekcija DAJLIEN sadrži pametne, prilagodljive proizvode, koji se mogu koristiti na različite načine kako bi se prevladali ti izazovi, omogućujući ljudima da ostanu aktivni.

Inspirirana potrebom za višenamjenskim rješenjima koja se lako uklapaju u dom, kolekcija DAJLIEN dijelom je oprema za vježbanje, a dijelom prostor za odlaganje. Mnogi proizvodi iz kolekcije ne služe samo za vježbanje, već se mogu iskoristiti i kao elegantni i praktični dizajnerski komadi.

“Ne osjeća se svatko sigurno ili ugodno odlazeći u teretanu, a kod kuće se često suočavamo s malim prostorima i vremenskim ograničenja. DAJLIEN je rođena iz želje da se pronađu pametna rješenja za ova ograničenja, koja će pomoći ljudima stvoriti prikladni i motivirajući prostor za vježbanje“, kaže Sarah Fager, dizajnerica u IKEA of Sweden. „Htjeli smo stvoriti pametne, lijepe proizvode koji će nadahnuti i redefinirati vježbanje kao zabavnu, laku i prirodnu svakodnevnu aktivnost.“

Učinimo dom aktivnijim mjestom
Proizvodi u kolekciji DAJLIEN dizajnirani su u suptilnim bojama i detaljima, podržavajući fokus kolekcije na proizvode koji se stapaju s domom te prirodno postaju dio svakodnevnog okruženja. Kolekcija sadrži razne proizvode koji pomažu učiniti dom lakšim mjestom za vježbanje, uključujući podloge za vježbanje, step klupu i set utega u obliku prstena – sve dizajnirane za jednostavno korištenje, odlaganje i prijenos.

Jednako čvrsta i svestrana DAJLIEN klupa s mjestom za odlaganje inspirirana je klasičnom opremom za teretanu te utjelovljuje višenamjenski fokus kolekcije. Dolazi s neklizajućom podlogom i poziva na isprobavanje različitih vježbi s vlastitom težinom, istovremeno služeći kao spremište za vašu opremu ili kao praktičan stolić za kavu.

DAJLIEN je više od opreme za fitness i uključuje proizvode za oporavak te ublažavanje stresa, među kojima su pročišćivač zraka, remen za jogu, jastuci za koljena, loptica za masažu i prijenosni Bluetooth zvučnik, sve u nježnim i umirujućim nijansama. Također nudi nekoliko nosivih komada, poput papuča i dva različita ponča, za opuštanje nakon vježbanja.

DAJLIEN želi omogućiti ljudima da se što više kreću i žive aktivniji život kod kuće. Prepoznajući da vježbanje može imati mnoge oblike te da za jednostavnu vježbu nije potrebno puno prostora, ova kolekcija pomaže premostiti jaz između doma i aktivnog života.

Istražite kolekciju DAJLIEN u robnoj kući ili online.

You may also read!

Započela gradnja Verne tvornice autonomnih električnih vozila u sklopu VGP Parka Zagreb

Započela gradnja Verne tvornice autonomnih električnih vozila u sklopu VGP Parka Zagreb

Na 28,500 kvadratnih metara unutar novog poslovnog parka VGP Park Zagreb u Lučkom kraj Zagreba, započela je gradnja prve

Read More...
Pan-pek

Pan-pek otvara novo poglavlje u svijetu krafni

Najbolja krafna je topla krafna i to ona na kojoj su odrasle generacije. Pan-pek Krafneraj na zagrebačkoj Ilici 52, svaki

Read More...
placanje-e-racun

Mobitel kao novčanik: 81% Hrvata želi njime plaćati, a 4% bi ugradilo čip u tijelo

Istraživanje Mastercarda pokazuje da je više od pola Hrvata zadovoljno digitalizacijom, a na inovacije su najspremnije mlađe generacije. Hrvati na

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design