Jednostavnijim konceptom udruženog oglašavanja HTZ očekuje bolje rezultate u 2018.

In Turizam

ZAGREB, 14. kolovoza 2017. – Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do 15. rujna ove godine provodi natječaj za udruženo oglašavanje u 2018. po novom, jednostavnijem konceptu, pri čemu aktivniju ulogu imaju županijske TZ i inozemna predstavništva HTZ-a s ciljem boljih rezultata promocije turističkog prometa, pogotovo u pred i posezoni.

Natječaj za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora u 2018. objavio je Glavni ured HTZ-a, a prijave se ovisno o modelu šalju na adrese 13 kontinentalnih i sedam obalnih županijskih TZ te Grada Zagreba, koje će potom ponude objediniti i dostaviti ih Glavnom uredu, čime se, kako kažu, izbjegava dupliranje procesa fizičke obrade prijava.

Županijske TZ će i operativno pratiti realizaciju te obavljati uplate prema svim partnerima s obzirom da se radi o programima oglašavanja njihove destinacijske ponude, čime su i direktni partneri Glavnom uredu u tom oglašavanju. Direktni partneri još mogu biti smještajni objekti, DMK turističke agencije, avio prijevoznici, touroperatori i ‘manji’ partneri, koji imaju priliku pokazati svoju ulogu u brendiranju i promociji destinacije.

Za to oglašavanje u 2018. Glavni ured HTZ-a planira izdvojiti ukupno 22,5 milijuna kuna (s PDV-om), raspoređena kroz dva osnovna modela oglašavanja – destinacijska promocija obalnih županija i Grada Zagreba te destinacijska promocija kontinentalnih županija, pri čemu svaki model ima po tri ‘podmodela’ kroz koja se oglašava opća ponuda destinacija na moru i Zagreba te na kontinentu, njihova smještajna ponuda te ostali oblici turističke ponude.

U sklopu tog oglašavanja Glavni ured HTZ-a sredstva za promociju udružuje s TZ, domaćim privatnim sektorom i stranim partnerima, a raspodjela sredstava po županijama obavljat će se sukladno udjelu pojedine županije u ukupno ostvarenim komercijalnim noćenjima u 2016. Slijedom toga, od ukupnih 22,5 milijuna kuna Glavnog ureda HTZ-a za to oglašavanje veći dio ili 16 milijuna kuna odnosi se na obalne županije i Grad Zagreb, dok za promociju kontinentalnih 13 županija ide ukupno 6,5 milijuna kuna, što je, kako kažu iz Glavnog ureda, više nego prethodne godine.

Cappelli i Staničić: pojednostavljujemo procese i jačamo suradnju s partnerima

Ministar turizma i predsjednik HTZ-a Gari Cappelli naglasio je da se sada daje aktivnija uloga županijskim TZ i predstavništvima HTZ-a u inozemstvu, pogotovo u suradnji s touroperatorima i avioprijevoznicima zainteresiranima za destinacijsku promociju.
“Cilj novog koncepta udruženog oglašavanja je i razviti i pozicionirati Hrvatsku kao aviodestinaciju, posebice u pred i posezoni, jer će time moći govoriti i o potpunoj turističkoj godini, a ne samo sezoni”, poručio je Cappelli.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić za Hinu je istaknuo da Glavni ured stalno analizira procese oglašavanja i učinke promotivnih kampanja, kao i da komunicira s nadležnim Ministarstvom, sustavom TZ-a, stranim predstavništvima HTZ-a i partnerima u Hrvatskoj i inozemstvu kako bi se zajedničke aktivnosti unaprijedile i postigli još bolji efekti.

“Izrazito je važno pratiti situaciju na tržištima te pojačati suradnju s partnerima kako bismo pravovremeno usuglasili zajedničke interese i išli u korak s novim trendovima u oglašavanju. Vjerujem da ćemo s novim konceptom dobiti i jače zanimanje partnera za sudjelovanjem u oglašavanju naših destinacija i proizvoda, kao i u osmišljavanju dodatnih projekata, što pridonosi boljem pozicioniranju turističke Hrvatske, jačanju njenog brenda te produljenju pred i posezone u skladu s ciljevima strateško marketinškog plana”, poručio je Staničić.

Suradnja s avioprijevoznicima i touroperatorima u sklopu strateških projekata

Novost ove godine je i što je iz udruženog oglašavanja izdvojena suradnja s avio prijevoznicima i touroperatorima s organiziranim programima za Hrvatsku, koja se ‘prebacuje’ u strateške projekte, a koji će se provoditi na nacionalnoj razini u suradnji s TZ i drugim partnerima zainteresiranim za destinacijsku promociju, pri čemu će aktivnu ulogu imati i predstavništva HTZ-a.

Stoga je Glavni ured objavio i zasebni natječaj za provedbu strateških promotivnih kampanja na odabranim emitivnim (stranim) tržištima u 2018., obraćajući se mogućim partnerima avioprijevoznicima i stranim touroperatorima koji pojačavaju programe ili proširuju razdoblje operacija za Hrvatsku u pred i posezoni, s tendencijom daljeg rasta u iduće tri godine.

“To je proces u kojem bi se promotivne kampanje provodile na strateškim tržištima u suradnji s navedenim partnerima, koje i pozivamo da dostave prijedloge i prijave. U inozemnim predstavništvima HTZ-a već rade na tome, kontaktiraju i prikupljaju prijave zainteresiranih, a predstavništva određuju i rokove za prijave, svako za sebe, uzimajući u obzir specifičnosti tržišta”, kažu iz Glavnog ureda HTZ-a dodajući da će se iznos za provedbu strateških projekata odrediti u sklopu izrade godišnjeg programa rada HTZ-a za 2018. (H)

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna blago porastao, europske burze pale

Na svjetskim se burzama prošloga tjedna trgovalo oprezno jer se ulagači plaše eskalacije krize na Bliskom istoku, pa su

Read More...
100 vodećih hrvatskih restorana

100 vodećih hrvatskih restorana

29. tiskovno i on-line hrvatsko i englesko izdanje knjige Restaurant Croatica "100 vodećih hrvatskih restorana i njihovi specijaliteti 2024/25",

Read More...
wgc

Poslodavci i obveze zaštite mentalnog zdravlja na radu

Dana 10. listopada 2024. godine obilježit ćemo Svjetski dan mentalnog zdravlja čiji je slogan: „Vrijeme je da mentalno zdravlje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design