JGL kapitalizirao vodeće tržišne pozicije svojih brendova u segmentima dermatologije i ženskog zdravlja u Rusiji

In Tvrtke i tržišta
jgl

Farmaceutska tvrtka JGL d.d. prodala je svoj ruski portfelj proizvoda brenda D-Panthenol i proizvode iz segmenta ženskog zdravlja mađarskom Egis Pharmaceuticals-u. Osim prodaje brendova, poslovni odnos uključuje i nastavak proizvodnje svih proizvoda iz ugovora u riječkom pogonu JGL-a.

Odluka o prodaji proizvoda brendova D-Panthenol, Vagilac, Feminal i Folacin na ruskom tržištu iskorak je u implementaciji strategije JGL-a, kao i snažnijoj orijentaciji na ključna terapijska područja – respiratorno i oftalmičko.

Nastavljamo fokusirati se i jačati strateške segmente u kojima smo već dokazali konkurentnost na globalnom tržištu. Naša izvozna orijentacija, kojoj su temelj stabilne pozicije na najvažnijim izvoznim tržištima, posebice ruskom, i dalje je ključna okosnica dugoročnih planova rasta i razvoja tvrtke. Usprkos otežanim tržišnim okolnostima koje utječu na sve proizvođače, u Rusiji zadržavamo dobre rezultate prodaje, a naši brendovi Aqua Maris i Dramina i dalje su lideri u nasal saline segmentu, odnosno području antiemetika“, riječi su Ive Usmianija, predsjednika Upravnog odbora.

Kroz nedavno instaliranu, naprednu tehnološku platformu sterilnih sprejeva i očnih kapi, te tehnologiju Bag-on-Valve, unutar kompleksa JGL Pharma Valley, JGL kupcima želi ponuditi visokokvalitetne proizvode s dodanom vrijednošću, te ojačati svoje pozicije na velikim izvoznim tržištima, od kojih je ključno rusko. Tvrtka je u Rusiji prisutna od 1998. godine i tijekom tih godina izgradila je bliske odnose s liječnicima i farmaceutima, kao i pacijentima.

Danas JGL zauzima visoko 38. mjesto na rang listi od dvije tisuće kompanija na ruskom OTC tržištu, dok je brend Aqua Maris lider u nasal saline segmentu. Najnovije partnerstvo s Egisom dodatna je potvrda stručnih znanja JGL-ovih zaposlenika i proizvoda čija je europska kvaliteta rezultirala velikim brojem lojalnih i zadovoljnih partnera i kupaca.

Prihod ostvaren prodajom ruskog portfelja proizvoda tvrtka će dijelom iskoristiti za smanjenje kratkoročnih i dugoročnih financijskih obveza, a dijelom uložiti u razvoj proizvoda s dodanom vrijednošću i njihovu marketinšku promociju.

Ne isključujemo mogućnost da dio prihoda uložimo u ciljane akvizicije, stoga kontinuirano pratimo i evaluiramo prilike u strateškim područjima, na odabranim tržištima.“, zaključuje Usmiani.

You may also read!

Erste bank

Erste banka od 1.3. smanjuje kamatne stope na nove stambene kredite

Erste banka donijela je odluku o smanjenju kamatnih stopa na nove stambene kredite uz status klijenta, koja će na

Read More...
fiskal

“Bez računa se ne računa”: Poreznim obveznicima uručeno 216 prekršajnih maloga

Porezna uprava (PU) u petak je izvijestila da je tijekom nagradnog natjecanja "Bez računa se ne računa" provjereno 3,8

Read More...
Dalibor Kratohvil

HOK: Natječaje za EU sredstva potrebno je prilagoditi obrtnicima

EU prilike za obrtnike tema okupljanja stručnjaka sljedećeg tjedna Prema analizi podataka o odobrenim projektima iz posljednje tri godine, sudjelovanje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design