Kako su društveni mediji transformirali gejming industriju?

In Korisno
social

Činjenica je da su društveni mediji transformirali naše živote iz temelja. Oni čine da se ljudi spajaju, da komuniciraju kao da udaljenost ne postoji, i nude jednostavan pristup detaljnim informacija u bilo kojoj sferi života.

Socijalne mreže su transformirale sve industrije iz korijena, mijenjajući marketing i pravila angažovanja klijenata. Gejming industrija nije iznimka, osobitno danas, kada je gejming za mnoge puno više od hobija. Mnogi ljudi u današnje vrijeme putem gejminga zarađuju za život, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj i regionu. Tome su svakako doprinijele društvene mreže i ostali internet servisi i platforme.

Komunikacija između igrača je umnogome olakšana upravo zbog socijalnih mreža, što je svakako prednost. Gejmeri koji posjeduju profesionalne račune mogu stupiti u kontakt sa manje iskusnim igračima u svakom momentu. Mogu im ponuditi savjete, preporuke, pomoći im da postanu uspešniji i savjetovati ih kako da bolje investiraju.

Profesionalni gejmeri koriste Twitch kako bi podijelili sa drugima svoja znanja i iskustva, ali ni početnici nisu zapostavljeni. Oni uglavnom koriste tradicionalne društvene mreže poput Facebooka, Instagrama i Twittera, kako bi proširili svoje znanje, dobili uvid u najnovije trendove, gejming produkte i uređaje. U današnje vrijeme osim strimera koji publici predstavljaju različite online igre, na društvenim mrežama možete pronaći i sve više strimera koji su fokusirani na i-gaming.

Pored spomenutih društvenih mreža, postoje i brojne platforme koje olakšavaju gejmerima život. Koristeći platfotme kao što je mzt.hr, igrači koji preferiraju casino igre mogu dobiti bolji uvid u vrste igara, njihova pravila i recenzije stranica za igranje. Osim savjeta za što uspješnije igranje i pouzdanosti gejming sajtova, gejmerima je također važno i koje uređaju koriste. Oni gejmeri koji su u dilemi koji uređaj da kupe, koji će najbolje odgovarati njihovim potrebama, također mogu vrlo lako doći do tih informacija. Platforme koje sadrže stručne recenzije produkata im u tome mogu pomoći.

Ne možemo da ne spomenemo Youtube gejmere, koji od igranja zarađuju za život. Ovaj internetski servis za razmjenu videozapisa je napravio revoluciju posljednjih nekoliko godina. Na osnovu izvještaja sa nielsen.com, gejming industrija bi do 2020. godine mogla prestići cifru of 90 milijardi dolara, a tom porastu upravo doprinosi sve veća popularnost gejming zajednice. Ne samo da ljudi igraju video igre, već i gledaju druge kako igraju. U prosjeku, gejmeri (u prosjeku 18-25 godina) diljem svijeta provedu 3 sata i 23 minuta svakog tjedna gledajući druge kako u realnom vremenu ili na snimku igraju video igru i komentiraju je.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design