Kaufland lansirao galaktičku božićnu kampanju s Ratovima zvijezda

In Brandovi
Kaufland lansirao galaktičku božićnu kampanju s Ratovima zvijezda

Velikim događanjem održanim u srijedu navečer Kaufland je predstavio svoju ekskluzivnu novu kampanju. U vrijeme izlaska novog filma iz serije Ratova zvijezda “Uspon Skywalkera”, ovaj trgovački lanac ušao je u suradnju s Disneyjem te u svojoj kampanji rasvjetljava vječnu bitku između dobra i zla.

Kao i u svijetu Ratova zvijezda, i u pravom životu česta je unutarnja borba između svjetla i tame, a na svakome od nas je da donese pravu odluku. Upravo to Kaufland prikazuje u svojoj kampanji “Božić – najbolji do sada”.

„Svaki dan iznova možemo činiti dobro i odmaknuti se od naše „tamne strane“. Upravo to prikazujemo i u našem aktualnom TV spotu u kojemu povezujemo duh Božića i Ratova zvijezda“, rekao je Philipp Maximilan Sohler, direktor Nabave i Marketinga u Kauflandu Hrvatska.

ratPoseban element ove kampanje, koja počinje 28.11.2019. u svim Kauflandovim trgovinama, ekskluzivan je program vjernosti. Kupci mogu skupiti 48 kartica sa svim likovima iz epizoda I–IX. Sve kartice dostupne su i kao kartice s holo efektom tako da se zapravo može skupiti ukupno 96 kartica, a kartice označene „simbolom oka“ imaju i AR funkciju. Za svakih potrošenih 75 kn ili kod kupnje određenih proizvoda, kupci će dobiti paketić s 2 kartice iz Ratova zvijezda. U prodaji je dostupan i album za kartice po cijeni od 19,99 kn iz kojeg će se moći saznati sve „o svladavanju sile: Budi poput Jedija. Živi poput Jedija. Razmišljaj poput Jedija“.

Jednako važan i atraktivan dio kampanje posebno je osmišljena i razvijena aplikacija K-Master koja svakome pruža mogućnost da izabere svoj put od Younglinga do Jedi Mastera. Aplikacija je usko povezana s kampanjom te nudi dodatan doživljaj Ratova zvijezda uz igrice, provjeru znanja, pregršt zabave i virtualnog uzbuđenja. Tzv. proširena stvarnost (AR), najinovativnija funkcija aplikacije, omogućuje vam da zaronite u svijet Ratova zvijezda čak i u Kauflandovim trgovinama koristeći svoj pametni telefon, a tijekom kupnje svladavate nove izazove kako biste na kraju stekli certifikat „Vladanje silom“.

Brojni uzvanici na sinoćnjem događanju mogli su iz prve ruke iskusiti virtualnu proširenu stvarnost kroz Kauflandovu aplikaciju te ući u svijet Ratova zvijezda uz filmsku glazbu gudačkog kvarteta, svemirske zalogaje i likove iz ovog filmskog spektakla. Zagriženi Star Wars fan – Stručnjak za digitalne komunikacije i tehnološki novinar Ivan Brezak Brkan među prvima je dobio priliku isprobati jedinstvenu aplikaciju te je i predstaviti gostima na ovom događanju, dok je za smijeh i zabavu bio zadužen naš poznati stand-up komičar Ivan Šarić.

You may also read!

Konferencija HUP-a: Kako realizirati više EU sredstva u novom Višegodišnjem financijskom okviru

Konferencija HUP-a: Kako realizirati više EU sredstva u novom Višegodišnjem financijskom okviru

U organizaciji HUP – Udruge profesionalaca za fondove EU održana je konferencija Pogled u budućnost: EU fondovi kao prilika

Read More...
Tampere i Dubrovnik proglašeni su Europskim prijestolnicama i Zelenim pionirima pametnog turizma za 2026. godinu

Tampere i Dubrovnik proglašeni su Europskim prijestolnicama i Zelenim pionirima pametnog turizma za 2026. godinu

Europska komisija proglasila je Europsku prijestolnicu i Zelenog pionira pametnog turizma za 2026. godinu, odavši priznanje odredištima koja prednjače

Read More...
WorldBank

Poticanjem produktivnosti povećao bi se BDP i stvorilo više boljih radnih mjesta u zemljama Europe i središnje Azije

Prema danas objavljenom izvješću Svjetske banke zemlje Europe i središnje Azije trebale bi hitno početi raditi na učinkovitijem korištenju

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design