Kaufland i P&G doniraju HCK-u 100.000 kuna za djecu u potrebi

In DOP
Iz Ljubavi prema djeci

“Iz ljubavi prema djeci“, nacionalna inicijativa Hrvatskog Crvenog križa, P&G-a i Kauflanda ispunila je svoj cilj i uljepšat će živote potrebite djece i njihovih obitelji diljem Hrvatske. Zahvaljujući prodaji P&G-ovih proizvoda u Kauflandu prikupljeno je 100.000 kn s kojima će se poboljšati životni uvjeti potrebite djece u Hrvatskoj.

Inicijativu je i ove godine podržao Hrvatski Crveni križ koji je uskladio podatke o obiteljima u najvećoj potrebi.

“Ne postoje riječi s kojima bismo opisali koliko smo sretni radi uspjeha kampanje “Iz ljubavi prema djeci”. Mnoga djeca i dalje žive u velikoj oskudici i ovo je velika pomoć koja će nacrtati osmijeh na njihova lica. Još jednom zahvaljujemo svima koji su prepoznali važnost ove plemenite inicijative.” – izjavio je izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa, Robert Markt.

Zadovoljstvo sredstvima koja su prikupljena u ovoj kampanji, a kojima će se podržati obitelji sa djecom u iznimnim potrebama diljem Hrvatske dijele i u P&G-u, tvrtki inicijatoru akcije.

“Zahvaljujemo svim kupcima što su u Kauflandu kupovali upravo P&G proizvode kao što su Ariel, Lenor, Pampers ili Gillette i što su time pomogli obiteljima u potrebi.” – rekla je Roberta Čirjak, Customer & Channel Marketing Manager za Hrvatsku.

Ključni partner inicijative je tvrtka Kaufland, jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj.

“Zahvaljujemo svim našim kupcima na sudjelovanju u humanitarnoj inicijativi „Iz ljubavi prema djeci“. Iznimno smo ponosni što se toliko kupaca odazvalo i uključilo jer ovaj program pomoći ne bi bilo moguće realizirati bez njih.“ – izjavila je Marija Franić, rukovoditeljica Sektora korporativnih komunikacija, Kaufland.

Ambasadorica projekta, voditeljica i mama Marijana Batinić, također je kupovinom P&G proizvoda pomogla programu pomoći za djecu u potrebi.

“Sretna sam što sam bila u mogućnosti pomoći, nezamislivo je da se u moderno doba borimo s pojavom siromaštva. Iz tog razloga, sretna sam što sam bila dio ove divne akcije. Hvala svima koji su sudjelovali.“ – izjavila je.

Inicijativa „Iz ljubavi prema djeci“ u Kauflandu je trajala od 2. do 29. studenog, 2017. godine. U ovu plemenitu kampanju mogli su se uključiti svi i to kupnjom P&G proizvoda kao što su Always, Pampers, Head&Shoulders, Pantene, Ariel, Jar, Lenor, Old Spice i Gillette. Svakom kupovinom P&G proizvoda u Kauflandu kupci su pomogli prikupiti 100.000 kn kojima će se poboljšati životi potrebite djece u Hrvatskoj.

Uz pomoć volontera i zaposlenika Hrvatskog Crvenog križa najpotrebitija djeca i obitelji primit će donaciju. Detalje programa možete pronaći na http://www.hck.hr/.

You may also read!

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Tvrtka METRO Hrvatska svečano je otvorila novi veleprodajni centar u Puli, u Industrijskoj cesti 23. Novi pulski centar nalazi

Read More...
Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design