Kaufland – službeni partner Djeda Božićnjaka

In Odnosi s javnošću
kaufland

„Nakon odrađenog posla treba se odmoriti“, smatra Djed Božićnjak. Badnjak je, svi darovi su dostavljeni. Sav zadovoljan korača prema svojim modernim, superbrzim saonicama, već maštajući o tome kako će se sada napokon opustiti, no veselje nije dugo potrajalo: odjednom zvuk mobitela – WhatsApp poruka njegove supruge kaže “A što je s hranom?!” Srećom, za sve tu je Kaufland.

Ovo je ukratko sadržaj spota aktualne božićne kampanje Kauflanda – „Službenog partnera Djeda Božićnjaka“. Kreativni tim koji je osmislio spot pojasnio je: „Bilo je zabavno pokazati da Djed Božićnjak nije samo mistični lik ili neka svemoćna osoba koja sama obavlja čitavu logistiku za Božić – on je čovjek kao ti i ja koji ima obitelj i isto obavlja kupovinu, kao svi mi.”

Cijeli TV-spot moći ćete vidjeti u večernjim satima od 14.11.2018. nadalje. Nije slučajnost što ćete opaziti međunarodni karakter spota. Naime, Kaufland je zastupljen u osam zemalja te se u svima prikazuje spot o Službenom partneru Djeda Božićnjaka. Zanimljivo je što se casting za glumce održao u Londonu, spot je snimljen u Varšavi, a glavni režiseri su Španjolci Tania Verduzco i Adrian Perez koji žive u SAD-u. Svi sudionici su se tijekom snimanja odlično zabavili.

„Uvjereni smo da će i naši gledatelji u Hrvatskoj osjetiti opuštenu atmosferu Božića“, komentirao je direktor Nabave i Marketinga u Hrvatskoj, Philipp Maximilian Sohler.

Što nam drugo preostaje nego udobno se smjestiti pred TV-ekranom u toplini našeg doma i uživati u ovoj modernoj božićnoj priči koja nam potvrđuje da čak ni Djed Božićnjak nema super moći, no ako ga sretnemo u ovakvim superbrzim saonicama, možda nas malo provoza do Kauflanda.

You may also read!

dragan-kovacevic

Na 10. Danima hrvatskog pršuta u Zagrebu izabran najbolji pršut

Na desetom izdanju manifestacije Dani hrvatskog pršuta, koja se danas i sutra održava u Zagrebu u organizaciji Klastera hrvatskog

Read More...
Ljepote Istre utkane u gourmet monografiju

Ljepote Istre utkane u gourmet monografiju

Maistra Hospitality Group, vodeća hrvatska turistička kompanija u luksuznom segmentu ponude, predstavila je vrhunsku monografiju „OKUSI ISTRE / FLAVOURS

Read More...
Top of the Funds

Dodijeljene nagrade Top of the Funds za rezultate u 2023. godini

Povodom Svjetskog dana investicijskih fondova, u Hrvatskoj gospodarskoj komori uručene su godišnje nagrade Top of the Funds za poslovne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design