Kavopolitan: Prve online novine o kavi koje otkrivaju tajne i zanimljivosti omiljenog napitka na svijetu

In Promocije / novi proizvodi
Kavopolitan

Kava i novine idealan su spoj, nezaobilazan ritual kojim većina započinje svoj dan. Stoga je Philips, vodeći proizvođač aparata za kavu, lansirao online novine Kavopolitan. Inovacije u svijetu kave i još brojne zanimljivosti, korisni savjeti i novi trendovi nalaze se u rubrikama Kavoteka, Lokaliteti, Aparatura, Arterija i Receptura.

Nakon što je Philips prošle godine otvorio Filip’s Coffee Shop, prvi virtualni kafić na svijetu, sada su tu i online novine dok se ispija omiljeni napitak. Jer “dođi na kavu“ poziv je koji u ovom dijelu svijeta znači više od druženja. Kava nije samo kava kod nas. To je puno, puno više: vrijeme za sebe, vrijeme za slatko ogovaranje s prijateljicom, za prvi dejt, za sklapanje poslova… Ispijanje kave je ritual prijeko potreban u našoj kulturi. Treba pronaći ravnotežu između posla i “imanja vremena za kavu”, jer tek tada život dobiva na kvaliteti. Glumac Hugh Jackman jednom je rekao: „Za mene je miris tek skuhane kave najbolji izum ikada“.

Znaju to na Kavopolitanu gdje možete primjerice saznati sve o novom spoju kave i tonika (a u vrijeme godišnjih odmora i malo gina), kako slavni piju svoju kavicu ili pročitati odakle je potekla ledena kava. Kavopolitan.hr možete posjetiti u bilo koje doba dana i noći jer je zamišljeno kao feel-good mjesto u bespućima interneta gdje vas uvijek čeka nešto opuštajuće, zabavno i edukativno. I jesmo li vam rekli da ima gomila fantastičnih recepata? Kako vam primjerice zvuči Rosemary Espresso?

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design