Kompanija Nestlé predstavlja 20 priča svojih zaposlenika i brošuru sa savjetima za različite poslovne situacije

In Tvrtke i tržišta
Kompanija Nestlé predstavlja 20 priča svojih zaposlenika i brošuru sa savjetima za različite poslovne situacije

Sve veći izazov s kojim se poslodavci danas suočavaju jest privlačenje i zadržavanje kvalitetnih zaposlenika. Kompanija Nestlé u Hrvatskoj godinama brine o svojim zaposlenicima stvarajući im ugodno i poticajno radno okruženje. Stoga je 20. obljetnicu uspješnog poslovanja u Hrvatskoj odlučila obilježiti s 20 inspirativnih priča svojih zaposlenika iz svih dijelova organizacije: prodaje, logistike, marketinga, financija, IT-a, komunikacija, pravne službe, ljudskih resursa te brošurom Nestlé instant savjeti.

„Ovih 20 priča naših zaposlenika vrlo su zanimljive i vrijedne te su nas inspirirale na kreiranje brošure sa savjetima koji mogu poslužiti kao praktičan vodič svima koji su pred velikim karijernim prekretnicama ili su tek ušli u poslovni svijet’“, pojasnila je Helena Radić Bosanac, voditeljica korporativnih poslova kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i BiH.

Brošura sadrži korisne i praktične savjete vezane uz, primjerice, komunikaciju e-mailom, savjete kako poštovati svoje i tuđe vrijeme tijekom godišnjih odmora ili rad s kolegama iz različitih vremenskih zona. S obzirom na to da praksa pokazuje kako su jesenski mjeseci među popularnijim periodima za zapošljavanje, odnosno promjenu posla, idealno je vrijeme za nekoliko korisnih savjeta koji će, osim onima željnima promjene, dobro doći i svima koji traže prvi posao ili se jednostavno nalaze u novim i izazovnim poslovnim situacijama.

Njima se vode i zaposlenici kompanije Nestlé u Hrvatskoj, a niže donosimo nekoliko savjeta koji mogu dugoročno doprinijeti razvoju karijere:

  1. Rad s ljudima iz različitih industrija, kultura i pozadina obogaćuje poslovanje. Iskoristite tu priliku za učenje i inovacije jer raznolika mišljenja mogu dovesti do kreativnih rješenja i uspjeha na globalnom tržištu.
  2. Nakon davanja povratnih informacija, omogućite osobi da postavi pitanja i izrazi svoje mišljenje. To doprinosi otvorenoj komunikaciji i boljem razumijevanju.
  3. Kako biste lakše zapamtili imena ljudi prilikom upoznavanja, čim vam se predstave, pokušajte odmah njihovo ime upotrijebiti u razgovoru.
  4. Pratite ključne osobe iz vaše industrije i povežite se s njima putem komentara ispod objava na društvenim mrežama ili personaliziranim porukama u inboxu.
  5. Iskoristite mogućnosti edukacija i treninga koje vam kompanija nudi. Ako unutar kompanije ne postoji standardiziran sustav edukacija, raspitajte se o mogućnostima da vam financira dodatne edukacije relevantne za vaše područje rada.

Brošura Nestlé instant savjeti i inspirativne priče zaposlenika kompanije Nestle dostupne su na www.nestle.hr

You may also read!

Mislav Balković izabran za predsjednika HUP-a

Mislav Balković izabran za predsjednika HUP-a

Na današnjoj 87. izbornoj sjednici Vijeća članova, za predsjednika Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) u narednom trogodišnjem mandatu izabran je

Read More...
IKEA Studio za planiranje u Rijeci (1)

U Rijeci otvoren IKEA Studio za planiranje

U Rijeci je, u četvrtak, 2. listopada, u sklopu Galerije Bakar u industrijskoj zoni Kukuljanovo, otvoren novi IKEA Studio

Read More...
CROAGRO 696x392

Sajmovi posvećeni poljoprivredi, hrani i zdravim stilovima života na Zagrebačkom velesajmu od 4. do 7. 12. 2025.

SAJMOVI KOJI POKREĆU SVE ŠTO JE POLJOPRIVREDA SPOJILA Najvažniji događaj u poljoprivredi – CroAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme i mehanizacije,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design