Konzum nastavlja s kampanjom „Jedna manje“ čiji je cilj smanjenje plastičnog otpada

In Ekologija
Kampanja Jedna manje

Korištenjem torbe „Priroda me voli“ kupci u Konzumu svaki put dobivaju jednu kunu popusta na ukupan iznos računa.

Konzumova kampanja „Jedna manje“, pokrenuta prošle godine s ciljem poticanja građana na što češće korištenje višekratnih ekoloških torbi i smanjenja plastičnog otpada u Hrvatskoj, nastavlja se i u 2022. godini. Tako će kupci koji koriste višekratnu ekološku torbu „Priroda me voli“ svaki put dobiti jednu kunu popusta u Konzumu na ukupan iznos računa do kraja godine.

„Kao društveno odgovorna kompanija Konzum kontinuirano provodi brojne inicijative s ciljem očuvanja prirode za generacije koje dolaze, a kampanja „Jedna manje“ potiče na smanjenje korištenja plastike. Vjerujemo da promjene na bolje započinju s nama samima te smo našim vjernim kupcima osigurali različita alternativna i ekološki prihvatljiva rješenja kojima ih potičemo na odgovorno ponašanje prema okolišu“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

Konzum u svojim prodavaonicama od prošle godine nudi 100 posto biorazgradive vrećice na blagajnama te biorazgradive vrećice na odjelima voća i povrća, kao i velike jednokratne vrećice od već recikliranog materijala koji je moguće ponovno reciklirati. Osim toga, kao alternativu jednokratnim plastičnim vrećicama, Konzum u svojoj ponudi ima i višekratne torbe i vrećice u nekoliko veličina. Kad je riječ o asortimanu trgovačkih vrećica za maloprodaju i jumbo vrećica, zamijenit će ih vrećice od recikliranog materijala.

Konzum će i u budućnosti raditi na daljnjem proširenju ekološkog asortimana vrećica i torbi, a velik napredak ostvaren je i na gastro odjelima u kojima se nudi isključivo 100 posto biorazgradivi pribor za jelo te papirnate čaše. Inače, posebnost ovog pribora za jelo jest da je čitavo pakiranje biorazgradivo – od papirnate vrećice u koju je pakirano, do samog pribora.

You may also read!

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Hrvatska s Kosovom ostvaruje suficit u trgovinskoj razmjeni, što je rezultat visoke potražnje za hrvatskim proizvodima, posebno u sektorima

Read More...
turizam

Tri Aminess kampa među najboljima u Europi po izboru ADAC-a

Čak tri Aminess kampa ušla su u prestižni ADAC Superplatz 2025., koji njemački autoklub dodjeljuje najboljim europskim kampovima. Ovo

Read More...
Predstavnici Texo Moliora i PBZ tim

Texo Molior novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design