Konzum pokreće veliku inicijativu za učenike i škole s fondom opreme vrijednim više od 700 tisuća eura

In DOP
Konzum

Jedinstveni program vjernosti omogućava kupcima da školi po izboru doniraju kupone za nabavku vrijedne opreme i tako zajedničkim snagama doprinesu razvoju malih talenata.

U Hrvatskoj danas ima 454.000 učenika u 2.570 osnovnih i srednjih škola, a redovna sredstva za nabavu edukacijskog materijala i opreme često su nedostatna i za podmirenje osnovnih potreba. S ciljem poticanja boljih uvjeta za učenje i rast, odnosno kako bi mali talenti postali veliki i ostvarili svoj potencijal, Konzum je pokrenuo jedinstveni community program „Mali veliki talenti“, koji će se odvijati od 31. kolovoza do 8. studenog 2023. u svim prodavaonicama diljem Hrvatske.

Program funkcionira na način da za svakih potrošenih 10 eura/75,35 kuna ili za kupnju određenih proizvoda u Konzumu kupac dobiva jedan kupon, koji će u fizičkom ili digitalnom obliku (skeniranjem QR koda) moći donirati školi po vlastitom izboru. Škole će prikupljene kupone moći zamijeniti za opremu iz posebno pripremljenog kataloga s vrijednim predmetima iz područja IT-ja, multimedije, sporta, umjetnosti, znanosti, igre i rekreacije. Ukupna vrijednost fonda opreme koji je osigurao Konzum iznosi više od 700 tisuća eura.

„Trudimo se da projekti koje radimo budu inovativni i društveno odgovorni, a uvijek su motivirani ostvarivanjem boljih vrijednosti za naše društvo, posebno onda kada je riječ o postavljanju temelja za generacije koje dolaze. Mlade osobe, oni koji su već pokazali svoje talente, kao i oni koji tek koračaju tim putem, predstavljaju ključ uspješnije zajednice i naša je zajednička odgovornost pružiti im podršku u stvaranju boljih uvjeta za rast i razvoj. Ovaj program ujedno je i prilika da se podsjetimo onih koji su nas nadahnuli i podržali na našem putu: učitelja, mentora i inspirativnih osoba. Stoga pozivamo naše kupce da zajedno u sklopu ovog programa pomognemo svim malim talentima da postanu veliki“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

„U svakome od nas krije se neki talent, samo ga trebamo otkriti i njegovati – ja sam sretan što se nogometom bavim još od škole, a zahvaljujući ovom Konzumovom programu sigurno će brojni klinci pronaći nešto što ih veseli i u čemu su dobri. Prava oprema i podrška u školi, kojima ćemo kroz Male velike talente pomoći, velik su vjetar u leđa u pravom smjeru, zato sam se pridružio programu da i moja poruka potakne što više ljudi na sudjelovanje“, istaknuo je Joško Gvardiol, naš vrhunski nogometaš i nogometni reprezentativac te zaštitno lice kampanje. Kao ambasadori Jošku su se pridružili i Ema Donev, Albert Gajšak, Mirela Kardašević i Marko Mrkić – svi su svoje prve velike uspjehe ostvarili još u školskim klupama.

Sve informacije o Malim velikim talentima dostupne su na .

You may also read!

ciber

Microsoft: 600 milijuna kibernetičkih napada dnevno

U novom godišnjem izvješću "Digitalna obrana" Microsoft je upozorio na zabrinjavajući rast kibernetičkih napada u svijetu te izvijestio da

Read More...
Giving Friday 2024

Zahvaljujući rekordnom odazivu kupaca, dm će donirati više od 78.000 eura za djecu iz Rijeke i Zagorja

U petak 29. studenog dm je obilježio Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, te je uz podršku više

Read More...
placa-novac-euro

Rast prosječne neto i bruto plaće u svim županijama

Prosječne mjesečne isplaćene neto i bruto plaće po zaposlenome u pravnim osobama u trećem tromjesečju ove godine porasle su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design