Konzum povećao promet u odnosu na prošlogodišnju uskrsnu sezonu

In Tvrtke i tržišta
Konzum

Najveći maloprodajni trgovački lanac u Hrvatskoj u uskrsnoj je sezoni ostvario 17 posto veći promet nego 2017. godine, uz prodaju više od 300 tona šunke i preko 282.000 komada tradicionalnih uskrsnih kolača.

Konzum je ove godine u uskrsnoj sezoni zabilježio još bolje prodajne rezultate u odnosu na prethodne dvije godine. Promet je tako u odnosu na usporedivo razdoblje u 2017. godini u jednakom broju prodavaonica povećan za 17 posto.

Uz to, u posljednja tri dana uskrsne sezone promet je narastao za čak 21 posto u odnosu na prethodnu godinu te za 1 posto u odnosu na 2016. godinu, a u istom je razdoblju i košarica porasla za 16 posto u odnosu na 2017.godinu, odnosno 6 posto u odnosu na 2016. godinu. Odlični rezultati pokazali su se i kod online kupovine u Konzum Kliku, s povećanjem prometa za čak 62,3 posto u odnosu na 2017.godinu te 55,6 posto u odnosu na 2016. godinu.

„Izuzetno sam zadovoljan rezultatima koje smo ostvarili u proteklom periodu. Drago mi je što iz dana u dana vraćamo povjerenje kupaca i njihovo će nam zadovoljstvo i dalje biti prvo na listi prioriteta, odmah uz zadovoljstvo svih naših radnika kojima zahvaljujem na ogromnom trudu. Stoga sam posebno sretan što smo ove godine,po prvi puta, našim radnicima omogućili da na Uskrsni ponedjeljak ostanu kod kuće i u skladu s Kolektivnim ugovorom isplatili im uskrsnicu u iznosu od 700 kuna“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Pozitivne prodajne rezultate popratile su i pozitivne reakcije kupaca te je ovogodišnje istraživanje njihovog zadovoljstva agencije Ipsos pokazalo kako ih je više od 90 posto zadovoljno Konzumom. Visokom zadovoljstvu kupaca zasigurno ide u prilog i raznolikost ponude u uskrsnoj sezoni. Prodano je više od 300 tona šunki, a zabilježeno je i povećanje prodaje tradicionalnih uskrsnih kolača, s gotovo 205.000 prodanih pinci, preko 32.000 orahnjača, više od 25.000 makovnjača i više od 20.000 mađarica.

Kao jedini trgovački lanac s oznakom „Jedi što vrijedi“ koju Ministarstvo poljoprivrede i Hrvatska gospodarska komora dodjeljuju svježoj i smrznutoj ribi iz hrvatskih rijeka, jezera i mora, Konzum je u korizmenom razdoblju zabilježio i prodaju više od 277 tona smrznute ribe, što je dosad najbolji postignut rezultat u tom segmentu.

Nakon iznimnih rezultata ostvarenih u uskrsnoj sezoni, u Konzumu nastavljaju s intenzivnim pripremama za predstojeću ljetnu sezonu, u kojoj i ove godine očekuju rast te sukladno tome planiraju zapošljavanje većeg broja radnika na pozicijama prodavača, vozača, skladištara, mesara te kuhara, u sezoni i za redovan rad tijekom cijele godine.

You may also read!

Hrvatsko-estonskim odnosima novi zamah daje suradnja na polju obrambene industrije

Hrvatsko-estonskim odnosima novi zamah daje suradnja na polju obrambene industrije

Hrvatska obrambena industrija može dati fleksibilan i brz odgovor na suvremene sigurnosne izazove jer pokriva velik raspon proizvoda i

Read More...
KONČARU dodijeljen Golden World Award u B2B kategoriji za komunikacijsku kampanju iz 2024. godine

KONČARU dodijeljen Golden World Award u B2B kategoriji za komunikacijsku kampanju iz 2024. godine

Zahvaljujući sveobuhvatnoj transformaciji poslovanja, Grupa KONČAR posljednjih godina niže povijesne poslovne i razvojne iskorake, a s krajem ožujka zaključila

Read More...
pbz

Nova pogodnost za korisnike Premium Visa kartica

Korisnicima Premium Visa kartica od sada je dostupna nova pogodnost naknadne podjele jednokratnih transakcija na rate. Ova funkcionalnost provodi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design