Svjetsko nogometno prvenstvo bila je prilika Konzumu za organizaciju dodatnih zabavnih i nagradnih aktivnosti za svoje zaposlenike koji su tako imali prilike pokazati svoju navijačku stranu i pritom se dobro zabaviti na radnom mjestu.
Mjesec dana trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva, donio je dodatan poticaj ukupnom rastu prodaje koje Konzum bilježi u lipnju i srpnju, pri čemu su prednjačile kategorije grickalica, pića, bijele tehnike i navijačkih rekvizita. Kategorija grickalica je imala 58 posto količinskog rasta prodaje, dok je prodaja pića bila 25 posto više u odnosu na razdoblje prije početka prvenstva.
U jednom danu tako je u trgovinama Konzuma prodano rekordnih 317.000 komada piva, 165 posto više prodanih kokica, 94 posto više grickalica te 77 posto više prodanih vrećica čipsa. Također, prodano je gotovo 200.000 artikala iz navijačkog asortimana među kojem je najprodavanija bila zastavica za automobile, s prodanih čak 12.900 komada.
Istodobno, za trajanja prvenstva je ukupno prodano deset puta više televizora nego što je uobičajeno.
S obzirom da su i Konzumovi zaposlenici vatreni navijači hrvatskih reprezentativaca, svoju su strast prema nogometu imali prilike pokazati i kroz razne aktivnosti na svojim radnim mjestima. Između ostalog, među zaposlenicima u prodavaonicama i skladištima natječajem se tražio najvatreniji navijački tim odnosno onaj koji je kroz odabir odjeće i navijačkih rekvizita te prigodno uređenje prodavaonica pokazao najveću kreativnost u bodrenju nogometaša.
Budući da se na natječaj prijavilo čak 92 ekipe iz cijele Hrvatske, Konzumov stručni žiri je zbog tako velikog interesa umjesto jednog nagradio čak tri tima – zaposlenike prodavaonice maxi Konzuma na osječkom Trgu Ante Starčevića 10, Konzumove trgovine u Ulici kneza Branimira 32 u Biogradu na Moru te zagrebačke prodavaonice u Gospodskoj ulici 41.
Osim što su dvije ključne zadnje utakmice – polufinalnu i finalnu – zahvaljujući skraćenom radnom vremenu zaposlenici mogli gledati u društvu obitelji i prijatelja, na dan ogleda s Francuzima Konzum je zaposlenike počastio i prigodnim doručkom, ukusnim kroasanima.
U svemu tome, Konzum nije zaboravio ni na svoje kupce pa je tako sve koji su došli s navijačkim obilježjima tijekom utakmice s Engleskom nagradio s 10 posto popusta na ukupan iznos kupnje, dok su u subotu uoči finalne utakmice i na dan finala ostvarivali vatrenih 11 posto popusta na ukupnu kupnju.
Sve te akcije su dodatan impuls izvrsnim pokazateljima poslovanja koje najveći nacionalni trgovački lanac bilježi proteklih nekoliko mjeseci.