Pozicioniranje Hrvatske kao vinske destinacije

In Iz zemlje
Erdut

U svečanoj dvorani kurije Adamovich – Cseh na imanju vinarije Vina Erdut u Erdutu, održan je okrugli stol ‘Pozicioniranje Hrvatske kao vinske destinacije’. Događaj je organiziran u suradnji Vina Erdut i Graševine Croatica, regionalnog udruženja vinara Slavonije i hrvatskog Podunavlja.

Okrugli stol otvorila je Nikolina Jakopović, načelnica sektora za razvoj turističkih odredišta u Ministarstvu turizma i sporta Republike Hrvatske, naglašavajući u uvodnoj riječi važnost dijaloga u budućem razvoju Hrvatske kao vinske destinacije. Uzvanicima su se obratili i Mirela Kalazić u ime Osječko-baranjske županije, Dunja Vukmirović, članica Uprave Erdutskih vinograda te Tomislav Panenić, direktor Graševine Croatica.

Središnja tema rasprave obuhvatila je nekoliko značajnih pitanja, među kojima su javna turistička infrastruktura, prostorno plansko uređenje te dostupnost financijskih potpora za pripremu i izgradnju turističkih sadržaja.

U raspravi sudjelovali su Darija Tödtling iz Hrvatske turističke zajednice, Nenad Nizić, predsjednik Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia i vlasnik hotela Vestibul Palace u Splitu, Ivana Pavić Kurteš, izvršna direktorica za prodaju Vina Erdut, Suzana Operman, direktorica udruge Bregovita Hrvatskate te Damir Štimac, dopredsjednik udruge Vino Dalmacije i vlasnik vinarije Rizman iz Komarne.

Poticanje suradnje između vinogradara, vinara, ugostitelja i institucija ključno je za jačanje međunarodne prepoznatljivosti Hrvatske kao vinske destinacije, te za održiv razvoj vinskog turizma koji ujedno promiče lokalnu kulturu i tradiciju.

Nakon plenarnog dijela kušalo se vina marke Vina Erdut kod Velike bačve. Održana je i vinska radionica posvećena sljubljivanju vina Erdutskog vinogorja s lokalnim jelima.

Pripremio: Tomislav Radić

You may also read!

Luka Modrić i dalje brend ambasador PBZ Grupe

Luka Modrić i dalje brend ambasador PBZ Grupe

Luka Modrić, najbolji hrvatski nogometaš svih vremena nastavlja svoju uspješnu suradnju s PBZ Grupom kao ambasador brenda. Ova suradnja

Read More...
slika

Tajne jačanja samopouzdanja: kako uskladiti tijelo i um za seksipilniju verziju sebe

U svijetu punom filtera, očekivanja i savršeno namještenih poza, pravo samopouzdanje postalo je gotovo supermoć. Ali evo dobre vijesti:

Read More...
nekretnina

Uloga posrednika važna za stabilnost tržišta nekretnina

Razvojem tržišta nekretnina u Hrvatskoj, došlo je do porasta broja agencija u zadnje dvije godine. Posljedično, veći broj sudionika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design