Lani objavljeno 34 posto više oglasa, najviše za turizam

In Zaposlenost / plaće
konobar

Prošle je godine na portalu MojPosao objavljeno više od 41 tisuću oglasa, 34 posto više nego godinu prije, pri čemu je najveća ponuda zabilježena u turizmu i ugostiteljstvu, dok je najveća potražnja za poslom bila u sektoru trgovine, objavio je u utorak taj portal za zapošljavanje.

Najveća ponuda oglasa zabilježena je u kategorijama turizma i ugostiteljstva, 18 posto, i prodaje, 17 posto. Slijedi proizvodnja i zanatske usluge sa 14 posto oglasa.

Najveća potražnja za poslom bila je, pak, u sektorima prodaje, odnosno trgovine, 25 posto životopisa, te administrativnih zanimanja, 19 posto. Slijedio je sektor ekonomije, financija i računovodstva sa 17 posto životopisa, navodi se u priopćenju.

Najtraženija zanimanja u 2017. bila su prodavač, konobar, skladištar, prodajni predstavnik i kuhar (srednja stručna sprema), te programer, nastavnik, osnovnoškolski učitelj, informatičar i ekonomist (visoka stručna sprema).

Neovisno o stručnoj spremi, najtraženija zanimanja bila su konobar, programer, prodavač, kuhar i prodajni predstavnik.

Poslodavci su lani najčešće tražili kandidate sa srednjom stručnom spremom, u 53 posto oglasa to je bio uvjet za prijavu, zaposlenike s višom stručnom spremom tražilo se u 21 posto oglasa, dok se u 28 posto oglasa tražila visoka stručna sprema.

Od ukupnog broja onih koji su tražili posao, njih 54 posto imalo je srednju stručnu spremu, 22 višu, a 15 posto visoku.

Tijekom 2017. godine na spomenutom je portalu objavljeno ukupno 63 posto oglasa za rad na neodređeno, što je tri posto više nego 2016.

S druge strane, ugovor na određeno lani se nudio u 51 posto oglasa, honorarni su se djelatnici tražili u 7 posto oglasa, dok se tri posto oglasa odnosilo na studentske poslove.

Nešto više od polovice, 51 posto, tražitelja posla bilo je zainteresirano za stalni radni odnos, a 28 posto za rad na određeno vrijeme. Nadalje, za honorarni posao bilo je zainteresirano 10 posto tražitelja posla, a za sezonski njih 9 posto.

Lani su poslodavci objavili preko 1.600 oglasa za poslove u inozemstvu, 43 posto više nego godinu ranije, s tim da je najviše oglasa objavljeno za Njemačku, Sloveniju i Austriju.

Direktor portala MojPosao Igor Žonja poručio je u priopćenju da podaci pokazuju sličan trend kao i prošlih godina, kao i da se najveći skok vidi u broju oglasa za inozemstvo, koji raste brže od ukupnog broja oglasa. (H)

You may also read!

kupci-maloprodaja-shopp

HUP: Bez sustavnih promjena efekt bojkota trgovina je kratkoročan i zanemariv

Bez sustavnih promjena u smjeru deregulacije ekonomije, smanjenja fiskalnog ugriza države te olakšanja uvjeta investiranja koje može rezultirati pojačanom

Read More...
nafta

Cijene nafte porasle prema 79 dolara, splasnuo strah od Trumpovih mjera

Cijene nafte porasle su u petak prema 79 dolara budući da su splasnula strahovanja trgovaca da bi SAD na

Read More...
eurozona

Gospodarstvo eurozone započelo godinu marginalnim rastom

Poslovna aktivnost u eurozoni marginalno se povećala u siječnju, uz stabilan rast uslužnog sektora i blaži pad u industriji,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design