Ledo otvara sladolednu sezonu s čak 12 novih sladoleda

In Promocije / novi proizvodi
ledo

Proljeće je stiglo, a s njime čak 12, nikad boljih sladolednih noviteta s kojima Ledo otvara novu sladolednu sezonu! Inovativni sladoledi upotpunjeni dosad neviđenim kombinacijama okusa iz Leda osvojit će i one najzahtjevnije te priuštiti nezaboravno osvježenje u nadolazećim toplim danima.

Fokus na inovativnosti

U Ledo škrinje „na velika vrata“ se vratio sladoled Bubi koji budi najdraže uspomene iz djetinjstva, a za to su zaslužni sami potrošači koji su izglasali povratak ove sladoledne zvijezde devedesetih. Među novitetima je i Kapri Grande Amore na štapiću koji je Ledo prigodno lansirao povodom Valentinova, a ova velika sladoledna uspješnica predstavljena je i u formatu Kapri multipakiranja.

Posebno oduševljenje kod potrošača izazvat će prvi ružičasti King Ruby s okusom Ruby čokolade koja nastaje od posebne vrste kakaovca. Lansiranjem sladoleda okusa upravo ove četvrte otkrivene čokolade u svijetu, Ledo je još jednom dokazao kako ide u korak sa svjetskim trendovima i pažljivo osluškuje želje potrošača. Osim vrhunskom kvalitetom sastojaka, novi King Ruby krasi atraktivan koncept i novi dizajn pakiranja koji neće proći nezamijećeno, baš kao i cijela redizajnirana linija King sladoleda koji su prošireni u pet formata. Među njima je i premium multipakiranje King Excite sladoleda koji donosi užitak za cijelu obitelj i društvo. Praktična multipakiranja sve više postaju zabavni dio svakodnevice brojnih Ledo potrošača, pa će tako brojna druženja i obiteljska okupljanja upotpuniti i nova Ledo Magic time i Ledo Party time multipakiranja te već poznati okusi koji su predstavljeni u novom dizajnu.

„Osluškujući potrebe potrošača i u želji da uvijek ponudimo nešto drugačije, okosnica razvoja novih proizvoda za ovu godinu bila je inovativnost. Stoga predstavljamo nove koncepte sladoleda s kojima će baš svatko pronaći sladoledni izbor koji mu najbolje odgovara. S obzirom da nam je upravo zadovoljstvo naših potrošača na prvome mjestu, dali smo im priliku da sami odaberu koji će se sladoled vratiti u Ledo asortiman. Uz to, pripremili smo i brojne druge novitete s različitim benefitima, a s kojima pokrećemo neke nove trendove u industriji. Sigurni smo da niti ovoga puta sladoledna sezona neće razočarati“, istaknula je Stela Ilijaš, Pomoćnik direktora marketinga i razvoja u Ledu.

Fantastični sladoledi za sve uzraste

Pravo osvježenje u nadolazećim vrućim danima pružit će osvježavajući okus novog Kontiki Malina sladoleda s okusom manga, naranče i maline. Nakon što su se potrošači oduševili Plazma sladoledima, osluškujući njihove želje Ledo nastavlja širiti taj asortiman s još dva formata. Jedan je već tu, a riječ je o sladoledu Quattro Plazma s četiri neodoljive kombinacije okusa u kojem će moći uživati cijela obitelj. Sve one koji svoj omiljeni sladoled ipak žele sačuvati samo za sebe i priuštiti si hedonistički užitak „jedan na jedan“, uskoro očekuje Plazma Kocka kornet.

Malo kalorija, puno užitka

Ledo je prošle godine predstavio i prvu liniju funkcionalnih sladoleda Highlife, a sada ova priča dobiva nastavak jer uskoro stiže Highlife sladoled na štapiću okusa Brownie-malina sa samo 98 kalorija i 30% manje masti i šećera, obogaćenim vlaknima i proteinima. Malo kalorija broji i nova, „laganija“ verzija deserta za cijelu obitelj – Quattro Light koji sadrži čak 30% manje šećera i masti i izvor je dijetalnih vlakana. Upravo je ova ukusna, niskokalorična sladoledna poslastica prvi takav sladoled u Quattro sladolednoj obitelji s kojim Ledo još jednom dokazuje kako prati svjetske trendove u prehrani potrošača koji sve više traže „zdravije verzije“ omiljenih poslastica.

Ovih 12 sladolednih noviteta ujedno predstavljaju i inovativne iskorake na tržištu s kojima Ledo nastavlja pratiti trendove i odgovarati na najrazličitije potrebe svojih potrošača. Kao i do sada, Ledo će i dalje nastaviti sve kreativne ideje pretvarati u najfinije i nagrađivane sladoledne novitete koji i na globalnoj razini predvode tehnološkim rješenjima, inovativnošću i kreativnošću. Svog ovogodišnjeg favorita potrošači već sada mogu pronaći u najbližim Ledo škrinjama diljem Hrvatske.

You may also read!

wall

Wall Street pao drugi tjedan zaredom, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica pale i prošloga tjedna, drugoga zaredom, jer je sve jasnije da će američki

Read More...
potrošači maloprodaja tržnica

Kako obuzdati rast cijena

Eurostat je objavio podatke o kretanju cijena u prosincu prošle godine. Prema Harmoniziranome indeksu potrošačkih cijena (HIPC) hrvatska godišnja

Read More...
poljoprivreda

Državno poljoprivredno zemljište vruća tema uoči najavljenih izmjena zakona

Za drugi ovogodišnji kvartal najavljene su izmjene Zakona o poljoprivrednom zemljištu, a kao ciljevi navode se okrupnjavanje zemljišta i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design