Lidl Hrvatska predstavio novu kampanju Grill&Chill običaji

In Odnosi s javnošću
Lidl Hrvatska_GrillChill obicaji

U prekrasnom proljetnom izdanju Rougemarinovog parka, trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je novu kampanju Grill&Chill običaji. U maniri pravih filmskih premijera, crvenim tepihom prošetala se glumačka postava, redatelj Dalibor Matanić, voditeljica Tamara Loos te Mile Kekin, čija je hit pjesma Roštilj korištena u kampanji. Uzvanici su imali priliku pogledati Lidlov Grill&Chill film, čije će kraće verzije biti prikazane u formi reklama na televizijskim postajama.

Lidlova nova kampanja Grill&Chill nedavno je snimljena po uzoru na poznatog istraživača Bear Gryllsa, kojeg je utjelovio Dušan Bućan kao BEER GRILLS. Dušan u filmu otkriva čudesne običaje grillanja i chillanja diljem Lijepe Naše, a cijela kampanja snimljena je u Lidlovom stilu, u duhovitom tonu, s nekim već dobro poznatim licima kao što su Grille i Chille – Mario Petreković i Bojan Navojec, ali i nekim novim glumačkim licima koji su se prirodno uklopili u ovu zanimljivu priču – Csilla Barath Bastaić i Živko Anočić. Kao podloga kampanji korištena je svima omiljena i jedna od najpoznatijih pjesama Hladnog piva – Roštilj, a da bi kampanja bila savršeno zaokružena, sve se odvijalo pod redateljskom palicom našeg poznatog redatelja Dalibora Matanića, koji je svojim potpisom zaista učinio razliku.

Ideja za ovu kampanju rodila se iz istraživanja koja pokazuju koliko različitih načina roštiljanja postoji diljem Hrvatske. Svaka naša regija ima svoje male rituale i običaje kod grilanja, bilo da je riječ o mesu, ribi, prilozima, salatama…Također, postoje razlike između roštiljanja u krugu obitelji i u društvu s prijateljima, koje su također prikazane kroz kampanju. Ove su spoznaje pretočene u jednu duhovito-dokumentarističku priču koja na zabavan način predstavlja naše običaje.

Lidl je kroz godine postao jedno od najpopularnijih odredišta za nabavu svega što je potrebno za roštilj, a kupci su prepoznali ne samo Lidlovo svježe meso, ribu i povrće, već i neprehrambene proizvode po kojima je Lidl poznat. Osim izuzetno povoljnih cijena, u Lidlovoj se ponudi svake godine iznova može pronaći dodatnu oprema za grill&chill – od roštilja do opreme za piknik i brojnih drugih proizvoda.

You may also read!

tomislav-rados

Akademija kibernetičke sigurnosti HGK: Hrvatske tvrtke nedovoljno otporne na kibernetičke prijetnje

Svakih 14 sekundi u svijetu dogodi se ozbiljan kibernetički napad pa ne čudi da kibernetička sigurnost postaje kritični aspekt

Read More...
plenkovic i bernarda

U Varaždinskim Toplicama otvoren hotel Bernarda vrijedan više od 8 milijuna eura

U Varaždinskim Toplicama u subotu je otvoren Hotel Bernarda vlasnice poznate poduzetnice Bernarde Cecelja, a čemu je prisustvovao i

Read More...
wallstreet

Svjetske burze nestabilne, no Nasdaq dosegnuo rekordnu razinu

Na svjetskim se burzama prošloga tjedna trgovalo nesigurno jer se čini da središnje banke u svijetu neće smanjiti kamate

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design