Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže: Otvoren Lidl u Medulinu

In Tvrtke i tržišta
lidl

Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, otvorio je svoju trgovinu u Medulinu. Lidlova prodajna mreža tako sada broji 91 trgovinu u Hrvatskoj, a medulinski Lidl napravljen je prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. Lidl će u novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Modernu trgovinu u Medulinu simboličnim rezanjem vrpce otvorili su voditeljica trgovine Jelena Novković, uz pomoć načelnika Općine Medulin Gorana Buića. Svečano otvorenje vodio je poznati stand-up komičar Goran Vugrinec Goc, a zbor učenika OŠ dr. Mate Demarina razveselio je sve prisutne svojim veselim glazbenim programom. Kako je Lidlova tradicija da svako otvaranje nove trgovine prati društveno-odgovornim djelovanjem, tako je ovoga puta Lidl donirao OŠ dr. Mate Demarina, lokalni nogometni klub Medulin koji je sredstva iskoristio za nabavu novih dresova te Veslački klub Medulin koji su spozorska sredstva iskoristili za kupnju novog broda Filippi „samac“ s veslima, koji su izložili ispred medulinske trgovine na otvorenju. Lidl je za kupce i posjetitelje pripremio besplatne krafne, slatkiše, kavu, čaj i balone.

Još ugodnija kupnja za Lidlove kupce
Ukupna površina prodajnog prostora u Medulinu iznosi 1252 m2, a kupcima će na raspolaganju biti 96 parkirnih mjesta. Medulinski Lidl zapošljava 15 zaposlenika. Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla, prozirna stropna kupola i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, dok posebno opremljene komore za skladištenje voća i povrća i moderne prostorije za odmor djelatnika svakako još pozitivnije utječu na svakodnevicu Lidlovih zaposlenika. Nove, moderne Lidlove trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost.

You may also read!

projekt ReefQuest

Zaklada za okoliš dalmatinskih otoka pokrenula crowdfunding kampanju za zaštitu koralja na otoku Ižu

Zaklada za okoliš dalmatinskih otoka (Dalmatian Islands Environment Foundation - DIEF) pokrenula je novu akciju na stranici Crowdfunder usmjerenu

Read More...
Otvorene su prijave za 12. ciklus Akademije Raise the Bar – besplatni obrazovni program za konobare, bariste i barmene

Otvorene su prijave za 12. ciklus Akademije Raise the Bar – besplatni obrazovni program za konobare, bariste i barmene

Besplatni obrazovni program Akademija Raise the Bar, namijenjen konobarima, baristima i barmenima, ulazi u svoj dvanaesti ciklus, a prijave

Read More...
Dubrovnik

Dubrovnik najbolja destinacija u anketi Global Travelera

Dubrovnik je treću godinu zaredom proglašen najboljom destinacijom za grupna putovanja u izboru čitatelja prestižnog američkog časopisa Global Traveler,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design