Like-for-like prodaja METRO-a nastavlja rasti, a HoReCa i neovisni trgovci snažno doprinose rastu

In Tvrtke i tržišta
METRO

U prvom kvartalu poslovne godine 2019./2020. METRO je ostvario rast like-for-like prodaje od 1,0 %, u usporedbi s istim kvartalom prošle poslovne godine. Pozitivnom razvoju like-for-like prodaje najviše su doprinijeli METRO veleprodajni centri u zemljama Istočne Europe te Azije, ali i snažan fokus na HoReCa sektor i neovisne trgovce.

„U prvom tromjesečju poslovne godine 2019/20., METRO je poslovao u skladu s našim očekivanjima. Istočna Europa i Azija ostaju pokretači prodaje, a prodaja prema našim glavnim skupinama kupaca u HoReCa sektoru te među neovisnim trgovcima također se nastavlja razvijati vrlo pozitivno. Ostvareni rast u prvome kvartalu, u usporedbi s istim periodom prošle poslovne godine, potvrdio je naša pozitivna predviđanja za tekuću poslovnu godinu“, naglasio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO AG.

Fokus na ključne skupine kupaca HoReCa (hoteli, restorani i ugostiteljske tvrtke) i neovisne trgovce nastavlja biti isplativ. Rast like-for-like prodaje u HoReCa sektoru u prvome kvartalu iznosi 3,5 %, a kod neovisnih trgovaca 5,6 %. Prodaja putem dostave također se nastavlja razvijati pozitivno. U prvom tromjesečju PG 2019./20. prodaja putem dostave porasla je za oko 10 %, te iznosi 1,2 milijarde eura. Udio prodaje putem dostave sada čini 16 %. EBITDA u prvom kvartalu PG 2019./2020. (bez zarade od poslovanja s nekretninama) iznosi 76 milijuna eura.

You may also read!

nafta

Cijene nafte porasle prema 65 dolara

Cijene nafte u petak su porasle, krećući se prema drugom uzastopnom tjednu rasta zbog smirivanja trgovinskih napetosti između SAD-a

Read More...
poljoprivreda-traktor

Poljoprivrednicima isplaćeno 83 milijuna eura za izravna plaćanja i IAKS mjere

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju ovaj tjedan je isplatila više od 83 milijuna eura za

Read More...
turizam

Domaće putničke agencije u 2024. u Hrvatsku dovele manje stranih turista nego 2023.

Domaće putničke agencije u 2024. su u Hrvatsku organizirano dovele 2,2 milijuna stranih turista ili 0,3 posto manje nego

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design