Više od 2000 poduzetnika na događanju METRO EXTRA u Puli

In HoReCa
Igor Kotaran, direktor marketinga METRO Hrvatska

Događanjem METRO EXTRA u pulskoj Areni, METRO Hrvatska okupio je više od 2000 malih i srednjih poduzetnika iz Istre i okolnih županija kako bi zajedno obilježili početak ljetne sezone. Ovaj susret bio je prilika za razmjenu ideja, uživanje u vrhunskoj gastronomiji te predstavljanje konkretnih rješenja kojima METRO nastavlja pružati snažnu podršku hrvatskim ugostiteljima i trgovcima. Druženju su svojim prisustvom podršku iskazali predstavnici lokalne i regionalne vlasti te turističke zajednice.

Uz nezaboravnu kulisu antičke Arene, posjetitelji su uživali u delicijama koje su pripremili renomirani JRE chefovi Marin Pleše (restoran Vila Rova), Florijana Ružić (restoran San Rocco) i Aleksandar Grubić (restoran Badi).

U sklopu događanja, METRO je predstavio niz usluga i digitalnih alata osmišljenih kako bi poduzetnicima olakšali poslovanje tijekom zahtjevne sezone – od METRO dostave direktno na lokaciju, preko digitalne METRO kartice s posebnim cijenama, do digitalnih rješenja za učinkovitije upravljanje poslovanjem. Poseban naglasak stavljen je na promociju proizvoda domaćih proizvođača. Za vrhunac večeri pobrinula se glazbena zvijezda Severina, čiji je nastup pod zvjezdanim nebom oduševio sve prisutne i zaokružio večer.

„Ne obilježavamo samo početak nove turističke sezone – večeras slavimo ljude koji iza nje stoje: ugostitelje, trgovce, male poduzetnike i sve profesionalce koji Hrvatsku čine prepoznatljivom na gastronomskoj karti Europe. Naša misija je biti konkretna i pouzdana podrška njima. METRO nije samo veleprodajni centar. Danas smo moderna, fleksibilna i multikanalna kompanija, koja svojim kupcima nudi sve što im je potrebno. Večeras slavimo one koji stvaraju doživljaje za druge. METRO je tu da im olakša posao, ojača konkurentnost i bude dio njihovog uspjeha. Jer vjerujemo da snažna sezona počinje sa snažnim partnerstvom“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska.

METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara diljem Hrvatske. Tijekom godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu trenutno opslužuje oko 26 % kupaca. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.

You may also read!

Melanie Seier-Larsen

BCG: Pesimizam zbog ekonomske i političke neizvjesnosti europske potrošače tjera u potragu za rasprodajama

Europski potrošači sve su više zabrinuti zbog ekonomskih, političkih i okolišnih neizvjesnosti i tome prilagođavaju svoje prioritete za kupovinu.

Read More...
The Garden Brewery deseti je izdavatelj mini obveznica u sklopu PBZ Minibond inicijative

The Garden Brewery deseti je izdavatelj mini obveznica u sklopu PBZ Minibond inicijative

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo, djelovala je kao jedini agent izdanja i ulagatelj

Read More...
Hrvatski Telekom predstavio projekt pametnih zračnih luka s privatnim 5G mrežama

Hrvatski Telekom predstavio projekt pametnih zračnih luka s privatnim 5G mrežama

U suradnji s tvrtkom Markoja, Fakultetom prometnih znanosti iz Zagreba te zračnim lukama Zagreb, Zadar i Pula Hrvatski Telekom

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design