Marketinški tsunami u FMCG-u preplavio Zagreb

In Konferencije / savjetovanja
Nicolas Kfuri

Nakon tri uspješno organizirana FMCG Summita, 19. travnja u Plaza Event Centru Zagreb, održan je prvi FMCG Marketing Summit.

Prvi FMCG Marketing Summit predstavio je mnoge zanimljive teme i predavače, među kojima su keynote speakeri Matthew Brown, Retail Futurologist i dr. Nicolas Kfuri, Global Branding and Strategy Trainer and Consultant – koji su govorili o globalnim potrošačkim trendovima i budućnosti trgovine.
Današnje vrijeme zahtijeva izvrsnost i specijaliziranost! Otud i ideja za ovaj Summit – temama i govornicima usko smo se usmjerili na FMCG sektor te se tako izdvojili u moru drugih marketinških konferencija. Okupili smo FMCG marketinšku elitu, a to je jasna poruka da je ovo što smo napravili potrebno tržištu, izjavila je Jelena Domović, urednica časopisa InStore.

FMCG sektor zaista je specifičan kad je riječ o marketinškim alatima i online tehnikama koje treba savladati i implementirati u svakodnevno poslovanje. Oduševljenje konferencijom nisu krili ni brojni sudionici koji su s velikom pažnjom slušali govornike, ali i svojim pitanjima i iskrenim interesom sudjelovali u konstruktivnim raspravama.

FMCG Marketing Summit ujedno je i 30. FMCG konferencija u organizaciji časopisa InStore u BiH, Srbiji i Makedoniji, a regionalnost, kao i u svim ostalim projektima koje ova vrijedna ekipa stvara, dolazi do izražaja.

Želja nam je da s ovog događaja svi sudionici ponesu znanja koja će im pomoći u daljnjem poslovanju, kako bi iskoristili sve svoje potencijale, ali i potencijale FMCG sektora. Nadam se da smo u tome i uspjeli, izjavio je Aljoša Parotat, direktor časopisa InStore.

You may also read!

Hrvatska zemlja partner Mostarskog sajma

Hrvatska zemlja partner Mostarskog sajma, izlažu 42 hrvatske tvrtke

Hrvatska kao zemlja partner i Hrvatska gospodarska komora sudjeluju na jubilarnom, 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru koji se

Read More...
turizam - hotel

Rezultati istraživanja – Što žele mladi u Hrvatskoj i kako to kane ostvariti?

Putovanja, zabava, puno novaca, ugodan i sadržajan život, dobar auto, dobra klopa i “starci” koji ne gnjave i ne

Read More...
Vegeta nagrađuje vjernost jedinstvenim poklonima

Vegeta nagrađuje vjernost jedinstvenim poklonima

65 prstena za 65 godina: Vegeta nagrađuje vjernost jedinstvenim poklonima! Osvoji limitirano izdanje Vegeta prstena by Maja Miletić, modnog dodatka

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design