McDonald’s podiže naknade za nove restorane u SAD-u i Kanadi

In Tvrtke i tržišta
McDonald's Branimirova

Američki lanac brze hrane McDonald’s planira podići naknade za nove restorane u SAD-u i Kanadi, prvi puta u gotovo tri desetljeća, pokazuje interni dokument.

Od početka iduće godine McDonald’s će podići franšizne naknade za sve nove restorane, sa četiri na pet posto, stoji u internom pismu u koje je Reuters u petak dobio uvid.

Naknade se neće mijenjati ako primatelj franšize nije proširio mrežu lokala odnosno ako je franšiznu lokaciju kupio od drugog operatora. Izuzeti će biti i obnovljeni lokali i restorani čije se vlasništvo prenosi unutar obitelji.

Izmijenjena naknada „pomoći će nam da sačuvati konkurentsku prednost kako bismo mogli i dalje nuditi priliku neovisnim vlasnicima malih poduzeća i njihovim obiteljima”, stoji u pismu.

McDonald’s ima više od 13.000 restorana i lokala diljem SAD-a, a do kraja prošle godine njih 95 posto vodili su primatelji franšize. Njihov udio u ukupnom prihodu kompanije iznosio je lani 30 posto.

U proteklih pet godina njihov novčani tok porastao je u prosjeku više od 35 posto, pokazalo je pismo.

Upravitelji restorana plaćaju McDonald’su naknadu na temelju ostvarenog prihoda.

U srpnju McDonald’s je priopćio da očekuje sporiji rast prihoda u drugoj polovini godine budući da je zbog naznaka popuštanja inflacije snizio cijene menija. (H)

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design