METRO Grupa najavila kreiranje dviju nezavisnih tvrtki METRO i CECONOMY

In Strateški savezi
Predstavljanje - METRO - Olaf Koch

U četvrtak 15. prosinca predstavljeni su detalji planiranog razdvajanja METRO Grupe na dvije snažne i strateški fokusirane tvrtke: (1) veleprodajnu i prehrambenu tvrtku i (2) tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici.

Tvrtka koja će biti usmjerena na veleprodaju i prehranu objedinit će METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom METRO. U poslovnoj godini 2014./2015. METRO Cash & Carry uveo je novi operativni model s ciljem rasta i razvoja prodaje koji je omogućio veću samostalnost na nacionalnoj razini. METRO je aktivan u 35 zemalja s lokalnim veleprodajnim i dostavnim tvrtkama (Classic Fine Foods, Rungis Express, Pro a Pro, Midban).

Dio nove tvrtke koja će nastati razdvajanjem bit će i Real koji upravlja s 285 hipermarketa ima vodeću poziciju u prehrambenom sektoru u Njemačkoj. Nakon razdvajanja, predsjednik Uprave novog METRO-a bit će Olaf Koch, trenutni predsjednik Uprave METRO Grupe.

Predstavljanje - METROMedia-Saturn izdvojit će se u tvrtku CECONOMY za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici. Media-Saturn vodeća je tvrtka u Europi u poslovanju s potrošačkom elektronikom prema ostvarenoj prodaji koja je u poslovnoj godini 2015./2016. iznosila 22 milijarde eura. Tvrtka dnevno ostvaruje 5,8 milijuna kontakata s kupcima te posluje u 15 europskih zemalja. Nakon odobrenja razdvajanja, predsjednik Uprave tvrtke CECONOMY bit će Pieter Haas, koji je trenutno član Uprave METRO Grupe i Predsjednik Uprave Media-Saturna.

Razdvajanje na dvije neovisne tvrtke dioničarima će biti predloženo 6. veljače 2017. godine na godišnjem sastanku dioničara METRO Grupe. Odluka o razdvajanju poslovanja zahtjeva dvotrećinsku većinu temeljnog kapitala METRO Grupe, pri čemu su tri izvorna dioničara koji zajedno drže 50 % glasova iskazali podršku razdvajanju.

Kreiranje dviju nezavisnih tvrtki nastavak je procesa transformacije METRO Grupe. Razdvajanjem će na tržištu poslovati dvije tvrtke koje imaju vodeću poziciju u svojim segmentima. Temelji za razdvajanje stvoreni su zahvaljujući kontinuiranom rastu like-for-like prodaje METRO Cash & Carryja tijekom 13 kvartala te najvišem tržišnom udjelu Media-Saturna u povijesti poslovanja.

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design