U petak 24. veljače METRO Grupa najavila je ulazak na tržište Mjanmara na kojem će s tvrtkom Yoma Strategic Holdings Ltd. otvoriti platformu za dostavu hrane. Izgradnja platforme započet će u ožujku 2017. godine, a otvorenje je planirano za početak 2018.
“Zadovoljan sam što METRO stiže u Mjanmar i tako ulazi na obećavajuće tržište koje nudi mnoštvo mogućnosti za našu B2B veleprodaju. Formiranje zajedničkog pothvata s tvrtkom Yoma Strategic Holdings važan je korak u ovoj značajnoj ekspanziji. Uvjereni smo kako će METRO-ova dokazana stručnost u područjima kao što su sigurnost hrane i upravljanje lancem opskrbe uvelike doprinijeti razvoju i unapređivanju lokalne infrastrukture nabave i distribucije,” rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.
Prema ugovoru, METRO će imati udio od 85 % u novoosnovanom zajedničkom pothvatu (joint venture) METRO veleprodaja Mjanmar, a vlasnik preostalih 15 % bit će tvrtka Yoma Strategic Holdings.
METRO-ova veleprodajna platforma za dostavu ponudit će rješenje za fragmentirano tržište u kojem trgovci često moraju nabavljati proizvode iz nekoliko izvora – lokalnih maloprodajnih i veleprodajnih distributera te izvoznika. Zahvaljujući ovoj platformi, profesionalni kupci, uključujući hotele, restorane, male trgovce i urede, na raspolaganju će imati više od 3.300 prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.
Isključivim fokusom na dostavu umjesto izgradnjom klasičnih veleprodajnih centara, METRO Grupa dodatno naglašava stratešku važnost dostave u poslovanju s hranom i prehrambenim proizvodima.