METRO predstavio besplatan alat za izradu web stranica i online rezervacije za ugostitelje

In Konferencije / savjetovanja
Arnd Stoehr (Metro AG)

Čak 44 posto hotela, restorana i kafića nema web stranicu

U utorak, 10. travnja, METRO je na drugom HoReCa MeetUpu u Zagrebu pred više od 100 hotelijera i ugostitelja predstavio eatbu.hr – besplatan i jednostavan alat za izradu i hosting web stranica namijenjen ugostiteljima te besplatnu aplikaciju za online rezervacije koju je moguće integrirati i u postojeće web stranice. Za izradu web stranice putem eatbu.hr potrebno je 10 minuta, a nakon unosa podataka o tvrtki ili obrtu te uslugama i ponudi, novu web stranicu moguće je uređivati i održavati potpuno besplatno.

“METRO malim i srednjim poduzetnicima želi osigurati pristup prednostima digitalizacije u unapređenju i razvoju poslovanja. Čak 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra kako je web stranica utjecala na rast broja gostiju . Zato je prvi korak METRO-a svim ugostiteljima omogućiti da bez dodatnih troškova, brzo i jednostavno, svom poslovanju osiguraju digitalnu prisutnost i dosegnu potrošače kojima je internet osnovni izvor informacija”, izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor METRO Cash & Carry Hrvatska.

Zahvaljujući SEO optimizaciji koja osigurava bolje pozicioniranje web stranice na tražilicama te izravnoj integraciji u Google Maps, eatbu.hr dodatno doprinosi vidljivosti restorana, hotela i kafića na internetu.

Ugostiteljima i hotelijerima pridružio se i Mirko Herceg, savjetnik ministra turizma, a digitalne trendove okupljenima je predstavio Arnd Philipp Stoehr, direktor strateškog razvoja METRO-a AG.

Na panelu održanom u sklopu drugog HoReCa MeetUpa razgovaralo se o digitalizaciji HoReCa sektora u Hrvatskoj, ekonomiji iskustva, restoranima budućnosti i novoj generaciji posjetitelja. Mia Bezjak, voditeljica marketinga Cateringa Kvatrić, istaknula je kako trendovi idu u smjeru kvalitetnog sadržaja koji komunikaciju na društvenim mrežama diže na višu razinu. Luka Jureško, voditelj marketinga Submarine Burgera osvrnuo se na važnost profila na Google Places, pogotovo za turiste koji na dobro uređenom profilu mogu pronaći kontakt restorana, lokaciju kao i recenzije.

Za podršku pri otvaranju web stranice putem eatbu.hr, hotelijeri i ugostitelji mogu se obratiti stručnom osoblju u bilo kojem METRO centru u Hrvatskoj ili na besplatni telefon 0800 111 550.

You may also read!

Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...
tsmc

Skok prihoda i dobiti tajvanskog proizvođača čipova na početku godine

Tajvanski proizvođač čipova TSMC izvijestio je u četvrtak o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, istaknuvši da je

Read More...
Rastuća potražnja za vezovima: D-marin se širi kako bi ispunio globalne potrebe

Rastuća potražnja za vezovima: D-marin se širi kako bi ispunio globalne potrebe

Kao odgovor na rastuću globalnu potražnju za vezovima za superjahte, D-Marin sada u okviru svoje ponude premium marina nudi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design