Na Jadranskom sajmu u Budvi tri sajma otvaraju jubilarnu 50. sajamsku sezonu

In Sajmovi i izložbe
bujković

Na Jadranskom sajmu u Budvi od 22. do 24. marta održat će se 44. Sajam hraneufi , 27. Međunarodni sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo – METUBES, 23. Sajam ekologije.

Sajmovi otvaraju jubilarnu 50. sajamsku sezonu. Prethodnih 50 godina Jadranski sajam je predstavljao centar poslovne i društvene komunikacije. Sama koncepcija sajma definirana je kroz posebnu studiju projekta Južni Jadran koja u osnovi sadrži sajamsko izložneno-prodajni i zabavno-rekreativni karakter, a sve u funkciji podrške razvoju turističke privrede. Na ovaj način sajam je uspješno realizirao svoju misiju značajnog segmenta infrastrukture tržišta Crne Gore.

Ove tri sajamske manifestacije već godinama unazad čine jedinstvenu sajamsku platformu za plasman roba, usluga i znanja na regionalnom tržištu. Na Sajmu nastupa 145 izlagača, od čega je 90 direktnih, a dolaze iz sedam zemalja. Više od trećine novi su izlagači, koji se sajamskim nastupom tržištu predstavljaju prvi puta.

Sajamske manifestacije pod znakom Globalne sajamske asocijacije UFI, već desetljećima predstavljaju međunarodnu poslovnu platformu, koja pruža domaćim i inozemnim kompanijama mogućnost da internacionaliziraju svoje poslovanje, ostvaruju prekograničnu suradnju po raznim osnovama, upoznaju širok krug profesionalaca iz oblasti prehrambene industrije, ali i direktno prezentiraju proizvode i usluge potrošačima, u konkurentnom okruženju. Na Sajmu hrane prisutne su kompanije iz različitih sektora: industrija mesa i mesnih prerađevina, mediteranska prehrana, pekarska i konditorska industrija, organska hrana, destilerije i vinarije…

U programskom dijelu Sajma održat će se okrugli sto na temu “Dajte šansu domaćim radnicima – povlastice poslodavcima” u organizaciji Zavoda za zapošljavanje Crne Gore, panel o maslinama i maslinovom ulju, u organizaciji Društva maslinara Bar i Maslinarskog društva Boka. Fondacija “Info sport CG” iz Bara održati će prezentaciju: Ekološko uređenje priobalnog pojasa općine Bar. Pažnju privlači i prezentacija Fakulteta za turizam, Univerziteta Mediteran „Turisti iz Kine u Crnoj Gori“.

Sajam ekologije zajedno sa Sajmom hrane čini jedinstvenu sajamsku platformu posvećenu prije svega očuvanju životne sredine kao preduvjeta i resursa za uzgoj zdrave hrane. Pored izlagača za koje je ekologija uvjet svih uvjeta u proizvodnji kojom se bave, na Sajmu će se predstaviti i nekoliko nevladininih organizacija koje se bave pitanjem životne sredine.

Raznovrsne segmente sajma turizma upotpunjuju proizvođači, prodavači i distributeri opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, kao i ponuda pratećih djelatnosti u funkciji turizma poput obrazovnih insititucija, softverskih agencija, medijskih kuća, agencija za zapošljavanje itd. Drago nam je istaći promocije festivala na sajmu kao promotora turističkih destinacija.

Svečano otvaranje najavljeno je za četvrtak, 22. ožujka s početkom u 11 sati na Jadranskom sajmu. Sajam će svečano otvoriti predsjednik Privredne komore Crne Gore Vlastimir Golubović.

Svoje prisustvo ceremoniji svečanog otvaranja najavili su ambasador Republike Indonezije za Srbiju i Crnu Goru, Nj.E. Harry Richard James Kandou i šefica ekonomskog odjela Amelia Marta N. Tampubolon kao i delegacija Pokrajinske vlade Autonomne pokrajine Vojvodine.

Posjetitelji sajamskih manifestacija imat će priliku učestvovati u nagradnoj igri koju Jadranski sajam priređuje u sradnji s izlagačima.

Dodjelom tradicionalnih priznanja EXPO TROPHY po izboru stručnog žirija, Jadranski sajam odati će priznanje najuspješnijim izlagačima.

Radno vrijeme za posjetitelje je od 22. do 24. ožujka od 10 do 19 sati. Dobrodošli!

You may also read!

drvo

Drvoprerađivači u problemu: pada izvoz, raste uvoz, a najviše se izvozi sirovina

S otprilike 2300 poslovnih subjekata koji se bave preradom i proizvodnjom drva u kojima je zaposleno 30-ak tisuća radnika,

Read More...
njemacka

Njemački izvoznici moraju se pripremiti za podjele i protekcionizam

Svjetska trgovina mijenja se iz temelja u uvjetima geopolitičke neizvjesnosti i podjela i njemački izvoznici moraju se pripremiti za

Read More...
kamp

Veliki porasti u poslovanju poduzetnika u djelatnosti kampova

U Hrvatskoj se od 2018. do 2022. povećao broj poduzetnika u djelatnosti kampova i prostora za kampiranje za 28

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design