Nestlé objavio rezultate prodaje za prvih 9 mjeseci 2019. godine

In Tvrtke i tržišta
Nestle

Najveća svjetska prehrambena kompanija u svom sjedištu u Švicarskoj objavila je rezultate prodaje za prvih devet mjeseci ove godine:

  • Organski rast od 3,7 %, uz stvarni unutarnji rast (RIG) od 3,0 % i upravljanje cijenama od 0,7 %. Rastu je doprinio snažni zamah u Sjedinjenim Američkim Državama, kao i zamah brenda Purina PetCare.
  • Zabilježen je porast ukupne prodaje od 2,9 % koja je ostvarena u iznosu od 68,4 milijarde švicarskih franaka (u odnosu na razdoblje od prvih devet mjeseci 2018. kada je ona iznosila 66,4 milijarde švicarskih franaka). Neto akvizicije imale su pozitivan učinak od 0,7 %, dok je devizno poslovanje smanjilo prodaju za 1,5 %.
  • Upravljanje portfeljem u potpunosti se odvija po planu. Prodaja Nestlé segmenta Skin Health za 10,2 milijarde švicarskih franaka dovršena je 1. listopada 2019. godine. U tijeku je strateška analiza poslovanja vezanog uz suhomesnate proizvode Herta za koju se očekuje da će završiti do kraja 2019. godine.
  • Nestlé Upravni odbor odlučio je raspodijeliti iznos od čak 20 milijardi švicarskih franaka dioničarima kompanije tijekom razdoblja od 2020. do 2022.godine, uglavnom u obliku otkupa dionica.
  • Potvrđene su smjernice za cijelu 2019. godinu. Očekujemo rast organske prodaje od oko 3,5 % te osnovnu profitnu maržu od trgovanja i poslovanja na razini jednakoj ili većoj od 17,5 % tijekom cijele godine. Očekuje se porast osnovne zarade po dionici kod nepromijenjene valute i učinkovitosti kapitala.

Mark Schneider, glavni izvršni direktor kompanije Nestlé tom je prilikom izjavio:
„Zadovoljni smo rezultatima koje smo ostvarili u prvih devet mjeseci, kao i daljnjim napretkom koji smo postigli u ostvarivanju naših financijskih ciljeva za 2020. godinu. I dalje vidimo dobar zamah u Sjedinjenim Američkim Državama kao našem najvećem tržištu te vrlo snažan rast brenda Purina PetCare širom svijeta. Rastu kompanije pridonijela su ulaganja iza naših brendova, brze inovacije i disciplinirana provedba. Tijekom trećeg tromjesečja nastavilo se uvođenje proizvoda Starbucks koji su sada dostupni u 34 zemlje. Preobrazba našeg portfelja u cijelosti se odvija po planu, što dokazuje i pravovremeni završetak prodaje segmenta Skin Health. Razboritim ulaganjima i discipliniranim pristupom akvizicijama, naš model stvaranja vrijednosti ostvaruje profitabilni rast i privlačne povrate novca na ulaganja za naše dioničare.“

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design