Nestle povećao prodaju u pandemiji

In Vijesti iz svijeta
nestle

Švicarska multinacionalna prehrambena tvrtka Nestle izvijestila je u srijedu o većem obujmu prodaje u prvih devet mjeseci 2020. jer su potrošači u pandemiji uglavnom bili kod kuće, kupujući više kave, hrane za kućne ljubimce i dodataka prehrani.

Obujam prodaje porastao je 3,3 posto, pokazuje Nestleovo izvješće. Prihodi su pali 9,4 posto, na 61,9 milijardu švicarskih franaka (68,2 milijarde dolara), što u kompaniji objašnjavaju nepovoljnim utjcajem valutnih tečajeva i prodajom odjela za zdravlje kože i američkog ogranika za proizvodnju sladoleda.

Kada se isključi utjecaj valutnih tečajeva i prodaja imovine, porasli su 3,5 posto. Ulagači smatraju švicarski franak sigurnim ulaganjem u kriznim vremenima pa su ga pojačano kupovali u pandemiji Covida 19, što je rezultiralo njegovim jačanjem u odnosu na većinu drugih valuta.

Zbog jakog franka Nestleovi su prihodi skuplji u inozemstvu a jaka domaća valuta ujedno smanjuje vrijednost prihoda koje kompanija ostvaruje u inozemstvu.

U Nestleu napominju da su u pandemiji prodavali više kave, hrane za kućne ljubimce i dodataka prehrani, a porasla je i potražnja za gotovim jelima i dodacima prehrani.

Pala je pak prodaja flaširane vode i slaktiša je pala budući da su ljudi manje izlazili i kupovali manje poklona. Nestle u devetomjesečnim izvješćima ne objavljuje podatke o dobiti.

Blago su poboljšali prognoze za cijelu 2020. godinu i sada očekuju da će im prihodi prilagođeni za promjene valutnih tečajeva i prodaju imovine porasti oko tri posto. Do sada su očekivali da će biti veći dva do tri posto. (H)

You may also read!

nafta

Cijene nafte porasle prema 65 dolara

Cijene nafte u petak su porasle, krećući se prema drugom uzastopnom tjednu rasta zbog smirivanja trgovinskih napetosti između SAD-a

Read More...
poljoprivreda-traktor

Poljoprivrednicima isplaćeno 83 milijuna eura za izravna plaćanja i IAKS mjere

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju ovaj tjedan je isplatila više od 83 milijuna eura za

Read More...
turizam

Domaće putničke agencije u 2024. u Hrvatsku dovele manje stranih turista nego 2023.

Domaće putničke agencije u 2024. su u Hrvatsku organizirano dovele 2,2 milijuna stranih turista ili 0,3 posto manje nego

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design