Nestlé se obvezao ukloniti najmanje 18.000 tona šećera iz proizvoda u Europi do 2020. godine

In Vijesti iz svijeta
nestle

Nestlé se obvezao ukloniti najmanje 18.000 tona šećera iz proizvoda koji će se naći na europskom tržištu do 2020. godine. Zahvaljujući tome, Nestléov asortiman u Europi imat će u prosjeku 5% manje šećera od onog koji se trenutno nalazi na policama trgovina. Ovim potezom Nestlé želi podržati Europsku komisiju i države članice koje bi do kraja godine trebale razviti akcijske planove za unapređenje prehrambenih proizvoda. Ova obveza smanjenja šećera dio je novih globalnih obveza tvrtke do 2020., a koje će biti objavljene 7. ožujka.

Tvrtka Nestlé obvezu je najavila na događanju EU-a o pretilosti djece održanom 22. veljače na Malti. U video poruci Marco Settembri, izvršni potpredsjednik tvrtke Nestlé i direktor za Europu, Bliski istok i Sjevernu Afriku, istaknuo je važnost pravilne prehrane: „Kada jedno od troje djece ima prekomjernu tjelesnu težinu ili je pretilo, jasno je da moramo učiniti više kako bismo im ponudili zdraviji izbor hrane i potaknuli ih na aktivniji način života.”

1-Nestlé preuzeo obveze za smanjenje šećera do 2020Nestlé već dugi niz godina ulaže u stvaranje zdravijih i ukusnijih proizvoda tako što uklanja šećer, soli i masti te dodaje hranjive tvari poput cjelovitih žitarica. Tako je, na primjer, Nestlé u posljednje tri godine uklonio 11.300 tona šećera iz proizvoda u Europi koji nisu odgovarali visokim nutritivnim kriterijima kompanije. Osim toga, nedavno je najavljena velika renovacija instant kakao napitka NESQUIK, koji će sadržavati manje šećera po porciji. Tvrtka Nestlé je, također, nedavno objavila da je pronašla nov način strukturiranja šećera koji će omogućiti značajno smanjenje njegovog udjela u konditorskim proizvodima, istovremeno uz zadržavanje prirodnog okusa.

Glavni je izazov, kako tvrdi Settembri, promijeniti prehrambene navike ljudi: „Nestlé proizvodi predstavljaju vrlo mali postotak od ukupnog broja prehrambenih proizvoda koje možemo naći na policama diljem svijeta. Ukoliko želimo utjecati na preferencije potrošača trebamo podršku cjelokupne industrije, uključujući i proizvođače privatnih robnih marki.“

Europska komisija i države članice EU-a suglasne su da je potrebno razviti nacionalne akcijske planove kako bi se utjecalo na smanjivanje udjela dodanog šećera u prehrambenim proizvodima do kraja 2017. Nekoliko država članica već je započelo lokalne inicijative, a Nestlé poziva na snažniju koordinaciju na razini EU-a i usmjeravanje napora u definiranje zajedničke prehrambene regulative. To će “stimulirati inovacije i dovesti do zdravije budućnosti za Europu“, navodi Marco Settembri.

You may also read!

AMBIENTA 2024: Nacionalni sajam namještaja, prostornog uređenja i prateće industrije na Zagrebačkom Velesajmu

AMBIENTA 2024: Nacionalni sajam namještaja, prostornog uređenja i prateće industrije na Zagrebačkom Velesajmu

Ambienta, vodeći nacionalni događaj za sve ljubitelje namještaja, dizajna interijera i opremanja prostora, održat će se na Zagrebačkom velesajmu

Read More...
Joško Piteša Nenad Panian i Mario Biljan-stop-shop

U Dugom Selu otvoren maloprodajni park STOP SHOP

U Dugom Selu je svečano otvoren maloprodajni lanac STOP SHOP, koji kroz svoju raznoliku ponudu domaćih i međunarodnih proizvođača

Read More...
dpd

DPD širi Pickup mrežu: 500 novih Pickup lokacija u suradnji sa Studencem

Studenac, maloprodajni lanac s najrasprostranjenijom mrežom trgovina u Hrvatskoj i DPD Croatia, jedan od najvećih pružatelja paketnih usluga u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design