Newsletter – moćan alat marketinga

In Konferencije / savjetovanja
Željko Radin

U svakom newsletteru koji sadrži proizvode, postoje i linkovi koji vode na webshop kao najjednostavniji oblik kupovine.

Komunikacija putem newslettera vrlo je efikasan i moćan alat kojima se tvrtke obraćaju svojim kupcima i s njima stvaraju dobar i personaliziran odnos.

Željko Radin, voditelj službe direktnog marketinga u PEVEXU sudjelovao je u panel diskusiji ‘In love with e-mail marketing’ u organizaciji Webpower Adria, 12.02. ove godine u Zagrebu te pojasnio kako tvrtka u kojoj radi koristi taj kanal komunikacije prema kupcima.

Služba direktnog marketinga u PEVEXU šalje newslettere na cijelu svoju bazu, odnosno na cijeli PEVEX KLUB vjernosti koji broji gotovo 650.000 članova. Godišnji prosjek je jedan newsletter u dva dana što je dosta učestalo, no određeni se šalju na cijelu bazu, a neki ciljano, ovisno o prodajnim akcijama. Osim prodajnih newslettera, u PEVEXU šalju i one informativne s obzirom na prirodu poslovanja. Kao DIY (uradi sam) destinacija pokrenuli su „how to“ newslettere koji vode na PEVEXOV blog gdje se kupci mogu informirati kako nešto napraviti svojim rukama, a uz pomoć materijala i alata iz PEVEXA. Pomoću takvih personaliziranih newslettera rade testiranje subject-a newslettera i segmentiraju ih prema kupovnim navikama svojih kupaca.

Da su newsletteri moćan i neophodan alat marketinga pokazuje i broj konverzija koje PEVEX bilježi zahvaljujuću upravo tom alatu. „Bilježimo trend porasta prodaje nakon poslanih newslettera i u trgovinama, ali i putem našeg webshopa. U svakom newsletteru koji sadrži proizvode, postoje i linkovi koji vode na webshop kao najjednostavniji oblik kupovine.“, rekao je Željko Radin, voditelj službe direktnog marketinga u PEVEXU.

PEVEX KLUB vjernosti – Loyalty program za maloprodajne kupce i PEVEX PARTNER program za pravne subjekte (poduzetnike i obrtnike) su dva odvojena kanala kojima se, kroz Loyalty program, PEVEX obraća svojim kupcima.

Brojka od 15-20 newslettera mjesečno je zapravo ukupan broj e-mailova koje šalju, no 50% od toga je za cijelu bazu, a 50% te brojke je segmentirano ili po lokaciji, akciji, interesima i prijašnjim kupovinama. „Eksperimentiramo i sa slanjem informativnih newslettera, primjerice o image kampanji PEVEXA „Majstor među prijateljima“ gdje se komunicira snaga branda. Aktivno radimo testiranja različitih verzija newslettera, prvo na manjem uzorku primatelja PEVEXOVOG newslettera, a potom na ostatku baze.“, zaključio je Radin.

You may also read!

wall

Na Wall Streetu novi rekordi, europske burze oštro pale

Na Wall Streetu je prošloga tjedna S&P 500 indeks dosegnuo rekordnu razinu, kao i Nasdaq, zahvaljujući snažnom rastu cijena

Read More...
benzin

Procjene o opskrbi podigle cijene nafte iznad 83 dolara

Cijene nafte prekoračile su u petak na međunarodnim tržištima 83 dolara budući da su procjene o nedostatnoj opskrbi pred

Read More...
turizam

Hrvati na putovanja potrošili 2,6 mlrd eura

Stanovnici Hrvatske u 2023. su na višednevna putovanja po Hrvatskoj i inozemstvu potrošili gotovo 2,2 milijarde eura, a na

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design