Na cijenjenom natjecanju za europsku franšiznu nagradu u Bruxellesu, Muzej Iluzija osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji International Brand, a bio je nominiran i u kategoriji Najbolje europske franšize.
Nakon velikog uspjeha otvorenja dosad najvećeg Muzeja Iluzija u Las Vegasu, za ovaj uspješni i brzorastući hrvatski brend stiglo je još vrijedno priznanje. Muzeju Iluzija uručena je srebrna nagrada na The 2023 European Franchise Award u kategoriji International Brand čija se svečana ceremonija održala 21. rujna u Bruxellesu.
Muzej Iluzija na ovom europskom natjecanju ponosno je predstavljao Hrvatsku kao pobjednik natjecanja za franšizu godine tj. Franchise Brand Leader Award na domaćem terenu, čiji su utemeljitelji Hrvatska udruga za franšizno poslovanje – Croatian franchise association i Poslovni FM.
„Nagrada u kategoriji International Brand veliki je uspjeh i priznanje za hrvatski koncept Muzej Iluzija prepoznat globalno, ali i za hrvatski franšizni sektor koji posljednjih godina raste i osvaja tržište. Ovo nam je još jedna potvrda da smo u samo osam godina izgradili iznimno snažan, autentičan brend te da smo na dobrom putu. Drago nam je vidjeti da su ljudi zbilja prepoznali vrijednost ovog projekta diljem svijeta s premisom učenja kroz zabavu. Mi nastavljamo s našim širenjem, kako samog projekta tako i tima, pa smo tako svakim korakom sve bliže cilju od 100 muzeja koje smo si zacrtali otvoriti do kraja 2026. godine“ izjavio je Teo Širola, direktor Metamorfoze, hrvatske tvrtke sa sjedištem u Zagrebu koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija, a kojem je uručena spomenuta nagrada.
Muzej Iluzija nije osvojio samo srebro u spomenutoj kategoriji, već je bio jedan od nominiranih i u kategoriji Najbolje europske franšize, što je velika čast. Ovo je prvi put da je jedna franšiza nominirana u dvije kategorije na ovom renomiranom natjecanju, što dodatno potvrđuje kvalitetu i inovaciju koju Muzej Iluzija donosi franšiznom svijetu.
Muzej Iluzija može se inače pohvaliti činjenicom kako je riječ o najvećem lancu privatnih muzeja na svijetu s preko 40 lokacija, u 25 država svijeta i 10 milijuna posjetitelja – i na ovim brojkama ne planiraju stati. Nakon velikog uspjeha u Las Vegasu, trenutno se radi na novim otvorenjima planirana u nekim od ključnih gradova SAD-a i Europe poput Denvera, San Diega, Seattlea i Copenhagena.