Nike internetskom prodajom sačuvao dobre rezultate u Kini

In Vijesti iz svijeta
Nike

Američki proizvođač sportske odjeće Nike izvijestio je o 30-postotnom skoku prodaje putem Interneta u Kini nakon zatvaranja fizičkih trgovina zbog zaraze koronavirusom.

Američka tvrtka zatvorila je većinu trgovina u svijetu a u utorak je objavila da je u Kini ponovo otvorila 80 posto prodajnih mjesta.

“Očekujemo da će sljedećih nekoliko tjedana biti vrlo izazovno razdoblje”, rekao je izvršni direktor Nikea John Donahoe, komentirajući stanje u SAD-u i Europi.

Nada se da mogu upotrijebiti lekcije naučene u Kini kako bi se uspješno nosili s mjerama izolacije na zapadnim tržištima.

“Potrošači su se vratili u trgovina. Često s maskama ali vratili su se”, komentirao Donahoe stanje u Nikeovim prodajnim mjestima u Kini.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s veljačom Nikeovi su prihodi u Kini pali pet posto, na 1,5 milijardi dolara, prenosi BBC. Bio je to prvi pad u Kini za američku kompaniju u posljednjih gotovo šest godina.

Prodaja putem Interneta poskočila je pak 36 posto i u Nikeu se nadaju da će im taj trend pomoći u ublažiti pad prihoda zbog zatvaranja fizičkih trgovina.

“Izvanredan rast” zabilježili su i u segmentu aplikacija za osobni trening u Kini, osmišljenima za vježbanje kod kuće. Aktivnost korisnika porasla je 80 posto budući da su mnogi Kinezi u to vrijeme ostali kod kuće.

Proizvođač sportske odjeće priopćio je i da će nastaviti s lansiranjem novih proizvoda posvećenih Olimpijskim igrama „kada dođe bolje vrijeme“. Nike promovira održivu obuću izrađenu od materijala koji se mogu reciklirati.

Međunarodni olimpijski odbor objavio je u utorak da će odgoditi Olimpijske i Paraolimpijske igre u Tokiju do sljedeće godine zbog pandemije koronavirusa. (H)

You may also read!

Web Summit 2024

Visa prepoznaje kreatore sadržaja kao male poduzetnike

Na Web Summitu Visa je službeno priznala kreatore sadržaja kao male poduzetnike i najavila širenje suradnje s Pharrellom Williamsom. Na

Read More...
Udruženje stranih ulagača izabralo novi Upravni odbor

Udruženje stranih ulagača izabralo novi Upravni odbor

Na svojoj redovitoj godišnjoj skupštini 11. studenog 2024. Udruženje stranih ulagača u Hrvatskoj izabralo je novi Upravni odbor za

Read More...
360 PROmo

360 PROMO domaća shopping aplikacija s akcijskim ponudama hrvatskih trgovaca u 9 mjeseci dosegla gotovo 200.000 korisnika

Svjedoci smo da je u zadnjih nekoliko godina dostupno sve više aplikacija koje korisnici mogu skinuti na svoje mobilne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design