Nova kružna moda, manje resursa, više održivih materijala

In Vijesti iz svijeta
c und a

Svjetski modni trgovac C&A izvještava o odličnim rezultatima u odnosu na ciljeve održivosti za 2020. godinu. U svom novom “Izvještaju o globalnoj održivosti 2017.”, kompanija objavljuje svoja dostignuća i obaveze sa fokusom na svoje proizvode, lanac nabave i djelatnike.

“Naš napredak u 2017. godini je direktan rezultat toga kako je održivost ugrađena u naše komercijalne organizacije. Održivost je važan dio načina kako dizajniramo i izrađujemo našu odjeću, tako što ćemo osigurati da je proizvedena i napravljena na način koji poštuje ljude, životinje i životnu sredinu”, rekao je Jeffrei Hogue, globalni šef za održivost kompanije C&A.

Nabavka i proizvodnja od održivijih materijala: C&A je vodeći kupac organskog pamuka
S obzirom na proizvodnju sirovina, C&A se obvezao da će do 2020. godine dvije trećine naših materijala biti proizvedeno iz održivijih izvora. Trenutno, preko 65% pamučnih C&A artikala je proizvedeno ili od certificiranog organskog pamuka ili od boljeg pamuka, što je povećano sa 53% u 2016. godini. C&A ostaje vodeći svjetski kupac certificiranog organskog pamuka. Više od 44% sirovina koje se koriste u trenutnim kolekcijama kompanije – kao što su pamuk, viskoza i poliester – su proizvedene na održiviji način.

U Europi i Kini, C&A je preuzeo hrabar korak obvezujući se da nabavlja 100% svojih umjetnih celuloznih vlakana od dobavljača koji imaju praksu da sprečavaju da proizvodi drevnih ili ugroženih šuma ulaze u njihov lanac nabave. Kompanija je nedavno predstavila i svoje prve reciklirane najlonske proizvode: donje rublje certificirano za Global Recycled Standard.

Prema kružnoj modi: Preko 1.3 miljuna odjevnih predmeta C2Ccertified TM je stavljeno na
tržište
“C&A je dosad iznio na tržište preko 1,3 milijuna odjevnih predmeta Cradle to Cradle (C2C) CertifiedTM na svjetskom nivou, prezentirajući najodrživiju modnu kolekciju trenutno u ovom rangu na tržištu. “Program za certifikaciju Cradle to Cradle pruža viziju naše kružne ekonomske strategije. Nabavkom Cradle to Cradle GOLD CertifiedTM odjeće mi nudimo prve kolekcije u industriji proizvedene po visokim socijalnim standardima i sa 100% sigurnim i netoksičnim materijalima, 100% obnovljivom energijom, 100% recikliranom vodom i uz to je svaka odjeća dizajnirana za sljedeći život”, kaže Hogue.

Ove godine Ethical Corporation je dodjelio C&A inovativnim majicama Cradle to Cradle GOLD CertifiedTM nagradu “Održiva inovacija godine”. C&A je razvio ove inovativne majice u suradnji sa Fashion for Good. C&A i njegova korporativna fondacija su osnivači partneri organizacije Fashion for Good, koja podržava kružne ekonomske pristupe i nove tehnologije počevši od inovativnih start-up proizvoda kako bi ubrzala prelazak na održivu modnu industriju.

Smanjen utjecaj na životnu sredinu: transparentnost vezano za emisiju ugljičnog dioksida i ekološki utjecaj na vodu
C&A je jedan od rijetkih modnih trgovaca koji otkrivaju svoj cjelokupni efekt staklenika i ekološki utjecaj na vodu. U 2017. godini, C&A je smanjio svoju emisiju ugljičnog dioksida za 15% i ekološki utjecaj na vodu za 14%. C&A je najavio cilj daljeg smanjivanja potrošnje vode u proizvodnji sirovina. C&A se također opredjelio za kreiranje “znanstveno zasnovanih ciljeva” kako bi smanjio njihov utjecaj na klimatske promjene.

Povećanje transparentnosti lanca nabave: Karta pokazuje podatke za više od 2.000 tvornica dobavljača
C&A lanac nabave obuhvaća više od 1 milijuna ljudi, koji su zaposleni kod preko 757 svjetskih dobavljača, koji imaju više od 2.000 proizvodnih jedinica na nivou-1 i nivou-2 dobavljača. C&A je napravio prvi korak u povećanju transparentnosti lanca nabave već u svom izvještaju za 2015. godinu otkrivanjem imena i adresa tvornica prvog nivoa dobavljača i prošle godine je dodao tvornice drugog nivoa. Pomoću a web-based tool, svaki C&A kupac može lako identificirati tvornice gdje je proizvedena C&A odjeća.

Približavanje održivosti potrošačima: C&A kampanja #WearTheChange
Da bi pomogao svojim klijentima da donose bolje odluke o kupovini kada su u pitanju održivi aspekti njihove odjeće, C&A je pokrenuo u svojim trgovinama širom svijeta i online ‘#WearTheChange’, globalnu kampanju održivosti preko više komunikacijskih kanala. Svi proizvodi koji su reklamirani sa #WearTheChange su proizvedeni i nabavljeni na način koji je više održiv od konvencionalnih metoda.

C&A Foundation: promjena industrije odjeće
Pokretanje Izvještaja o globalnoj održivosti 2017 . poklopilo se sa objavljivanjem Godišnjeg izvještaja C&A Foundation za 2017. godinu. U ovom izvještaju, Fondacija objavljuje domete svog rada u 2017. godini, ali također i iskustva što se tiče doniranja. Stvaranje promjena i brzina su teški i složeni i zahtjevaju nove vrste suradnje. Zbog toga Godišnji izvještaj C&A Foundation otvoreno dijeli iskustva iz uspjeha i neuspjeha u nadi da će potaknuti više organizacija – posebno korporativnih fondacija – da podrže inicijative koje su potrebne za stvaranje sistemske promjene u industriji odjeće.

Zajedno, ova dva izvještaja prikazuju sliku o tome kako C&A i C&A Foundation rade rame uz rame kako bi učinili modu održivom i odgovornom, potičući da industrija postane snaga za dobro.

You may also read!

wall

Wall Street pao drugi tjedan zaredom, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica pale i prošloga tjedna, drugoga zaredom, jer je sve jasnije da će američki

Read More...
potrošači maloprodaja tržnica

Kako obuzdati rast cijena

Eurostat je objavio podatke o kretanju cijena u prosincu prošle godine. Prema Harmoniziranome indeksu potrošačkih cijena (HIPC) hrvatska godišnja

Read More...
poljoprivreda

Državno poljoprivredno zemljište vruća tema uoči najavljenih izmjena zakona

Za drugi ovogodišnji kvartal najavljene su izmjene Zakona o poljoprivrednom zemljištu, a kao ciljevi navode se okrupnjavanje zemljišta i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design