Održana Modna škola stila u NAMA-i u suradnji s poznatom stilisticom iz Style&Wings

In Odnosi s javnošću
NAMA_Modna Škola Stila

Sve polaznice su tijekom radionica na raspolaganju imale NAMA-in asortiman osvježen novim kolekcijama svjetski poznatih brendova.

U suradnji s poznatom stilisticom Anom Matutinović i poslovnom partnericom Tanjom Cerinski Štimac iz Style&Wings, u prostorijama kultne zagrebačke robne kuće NAMA u Ilici od 17. do 21. travnja održala se Modna škola stila.

Sudionice su, pomoću savjeta modnih stručnjakinja, imale priliku odrediti i pronaći vlastiti stil koji najbolje odgovara njihovoj osobnosti, a da pritom biranje proljetnih outfita pretvore u zabavno i maštovito iskustvo.

„Stil ne znači obući se od glave do pete u najskuplju odjeću, već izdvojiti se svojom posebnošću i zanimljivim kombinacijama. No, pronalazak prave odjeće ponekad može biti izazov. Zajedno s polaznicama naše radionice pokušale smo stvoriti temelje za moderan i svestran ormar kako bi svaka od njih uspješno stvorila stil koji će najviše odgovarati njihovom karakteru“, istaknula je Matutinović.

Sve polaznice su u sklopu radionice na raspolaganju imale odjevni asortiman robne kuće NAMA. Lola Casadelmont, Street one, Cecil, Bianca, Tom Tailor, Micha,Kenny S, i Högl, Tamaris i Hispanitas samo su neki od brendova čije su proljetne kolekcije mogle isprobati polaznice škole. Odvažni printevi i svijetle pastelne nijanse ružičaste nose se ove proljetne sezone, dok tradicionalni cvjetni motivi dobivaju voluminoznu dimenziju.

Moderan i svestran ormar
„Bilo nam je zadovoljstvo održati malu Modnu školu stila za naše polaznice koje nisu krile oduševljenje. Atmosfera je bila odlična i drago nam je da su uz pomoć Ane i Tanje uspjele kreirati stil koji odražava njihov identitet, a da pritom „osvježe“ svoj ormar i osjećaju se lijepo i ženstveno“, rekla je Dražena Vudrag Stojić, iz Naminog marketinga.

Sudionice su s petodnevne radionice izašle bogatije za mnoštvo ideja i kombinacija kojima će se moći istaknuti i osjećati ugodno u vlastitoj koži. Stilistice su pomogle savladati prvo pravilo s kojim zapravo cijeli proces počinje: odrediti vlastiti stil i imati na umu da odaberete ono što najviše pristaje vašoj osobnosti te da vam se sviđa i da se osjećate ugodno u vlastitoj koži. Naravno, taj stil može se razlikovati u poslovnom i privatnom životu.

„Jako sam sretna što sam se prijavila na NAMA-inu modnu školu stila. Saznala sam puno novih i korisnih informacija o tome kako mogu kombinirati svoje odjevne predmete za koje mi možda ne bi na palo na pamet da bi bile dobar outfit. Shvatila sam i koliko je važno birati onu odjeću koja će meni najviše odgovarati i u kojoj ću se osjećati ugodno. Sve u svemu, jedno prekrasno iskustvo“, izjavila je jedna od polaznica.

Ovo je druga Modna škola stila koja je održana u suradnji sa Style&Wings modnim stručnjakinjama. Besplatna radionica organizirana je u NAMA-e u Ilici te će se, uzevši u obzir oduševljenje polaznica, slična radionica organizirati ponovno na jesen.

You may also read!

WorldBank

Nedostaci u provedbi otežavaju poslovnu klimu u 50 gospodarstava

Prema novom izvješću Grupacije Svjetske banke pod nazivom Business Ready (Spremnost za poslovanje), gospodarstva su uspješnija u provedbi propisa

Read More...
Dalibor Kratohvil

2.392 obrta u djelatnosti ribarstva – unatrag godinu dana stagnacija

Prema podacima Obrtnog registra Ministarstva gospodarstva, u Republici Hrvatskoj u rujnu 2024. godine djelatnošću ribarstva bavilo se 2.392 obrta.

Read More...
U Virovitici otvoren maloprodajni park STOP SHOP

U Virovitici otvoren maloprodajni park STOP SHOP

U Virovitici je svečano otvoren maloprodajni lanac STOP SHOP, prvi takav u Virovitičko-podravskoj županiji, koji kroz svoju raznoliku ponudu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design