Europska online modna platforma Zalando planira širenje na osam europskih tržišta među kojima je i Hrvatska, najavljeno je u utorak iz te tvrtke.
Tvrtka je na konferenciji za novinare u Berlinu najavila širenje na osam europskih tržišta, među kojima je i Hrvatska.
“Tako će od srpnja i Hrvati moći naručivati odjeću, obuću i modne dodatke preko ove vodeće online modne platforme, koja je već dostupna u 17 europskih zemalja”, navodi se u priopćenju.
Uključivanje Hrvatske i drugih sedam zemalja znači da će se roba naručena preko Zalanda dostavljati u te zemlje (u koje se sada ne dostavlja), web sučelje bit će lokalizirano odnosno prevedeno i na hrvatski jezik, a domaći proizvođači moći će ponuditi svoje proizvode i brendove i to ne samo za kupce u Hrvatskoj.
Osim Hrvatske, Zalando se širi na Estoniju, Latviju, Litvu, Slovačku i Sloveniju u 2021. godini te na Mađarsku i Rumunjsku u 2022. godini.
Zalando je europska online modna platforma osnovana 2008. godine u Berlinu, a prema podacima tvrtke koristi je više od 38 milijuna korisnika u 17 europskih država. (H)