Ostvareni rezultati Sensimar Kalamota Island Resort dokaz kvalitete poslovanja KHA Grupacije

In Novi turistički kapaciteti
skir

Sensimar Kalamota Island Resort prošlu je godinu, sukladno nerevidiranom godišnjem izvješću, završio s iznimnim rezultatima, potvrđujući svoje mjesto na turističkoj karti Hrvatske, ali i kvalitetno upravljanje hotelom.

Poslovanje tijekom 12 mjeseci 2016. godine potvrdilo je stabilan i stalan rast gostiju. Konkretno, resort je radio 182 dana uz popunjenost od 90 posto, odnosno čak više od 46.850 noćenja, najviše iz Velike Britanije i Belgije. Ukupna neto dobit iznosila je 387.323 eura, a rezultat je uspješne provedbe financijskog i operativnog restrukturiranja hotela KHA grupacije. Ukupni prihodi u navedenom periodu iznosili su 3.841.216 eura. Zabilježen je i rast broja zaposlenih osoba na godišnjoj razini za cca 5 posto.

Iznimno visoku popunjenost hotela jamči kvalitetna suradnja s turoperatorom TUI, koji u Hrvatsku većinom dovodi goste iz Ujedinjenog kraljevstva, Njemačke i skandinavskih zemalja. U pravilu, riječ je o novim gostima koji do sada nisu boravili u Hrvatskoj.

Podsjetimo, kada je grupacija Karisma Adriatic Hotels d.o.o. u lipnju 2013. godine preuzela većinski udio Hotela Koločep d.d., planovi KHA grupacije bili su vrlo ambiciozn. Tijekom 2014. i 2015. realizirane su investicije veće od 29 milijuna kuna. Na zalasku 2016. jasno je kako se ambicija pretvorila u stvarnost. Hoteli kojima je prijetio stečaj dobili su vlasnika koji je od Koločepa stvorio iznimno vrijedan turistički projekt.

Sensimar Kalamota Island Resort danas ima ukupno 144 sobe, standarda 4 zvjezdice. Gostima su na raspolaganju tri restorana (glavni restoran i dva a la carte restorana) te četiri bara: glavni bar, caffe bar, lounge bar i pool bar. Uz to, u hotelskoj ponudi nalazi se bazen s jacuzzijem te spa&wellnes centar, u sklopu kojega se nalaze teretana, sobe za masažu, saune i relax prostor. Hotel je marketinški pozicioniran pod TUI-jevim brandom „Sensimar” te je primarno usmjeren na tržište Velike Britanije i namijenjen osobama starijim od 16 godina. Sensimar brand karakteriziraju vrlo strogi i visoki standardi usluge. Upravo zbog toga, u Karismi su posebno ponosni što ankete pokazuju iznimne rezultate temeljene na zadovoljstvu korisnika – ocjene su veće od 90 na ljestvici do 100.

KHA grupacija veliku pažnju posvećuje i suradnji s lokalnom zajednicom i zaštiti okoliša. Suradnja s lokalnom zajednicom je vrlo aktivna, organiziraju se razna druženja, a brod u vlasništvu Hotela Koločep na raspolaganju je i građanima u slučajevima hitnih potreba. 2015. godine instaliran je i novi moderan pročišćivač otpadnih voda, s ciljem eliminiranja bilo kakve mogućnosti zagađenja okoliša.

Karisma Adriatic Hotels i nadalje će, kroz akvizicije ili upravljanje hotelima, nastaviti širiti svoje poslovanje i to prije svega u području koje gravitira zračnim lukama Dubrovnika, Splita i Pule te na taj način sudjelovati u unapređenju hrvatske turističke ponude.

You may also read!

AMBIENTA 2024: Nacionalni sajam namještaja, prostornog uređenja i prateće industrije na Zagrebačkom Velesajmu

AMBIENTA 2024: Nacionalni sajam namještaja, prostornog uređenja i prateće industrije na Zagrebačkom Velesajmu

Ambienta, vodeći nacionalni događaj za sve ljubitelje namještaja, dizajna interijera i opremanja prostora, održat će se na Zagrebačkom velesajmu

Read More...
Joško Piteša Nenad Panian i Mario Biljan-stop-shop

U Dugom Selu otvoren maloprodajni park STOP SHOP

U Dugom Selu je svečano otvoren maloprodajni lanac STOP SHOP, koji kroz svoju raznoliku ponudu domaćih i međunarodnih proizvođača

Read More...
dpd

DPD širi Pickup mrežu: 500 novih Pickup lokacija u suradnji sa Studencem

Studenac, maloprodajni lanac s najrasprostranjenijom mrežom trgovina u Hrvatskoj i DPD Croatia, jedan od najvećih pružatelja paketnih usluga u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design