Poljski lanac trgovina Pepco izvijestio je u četvrtak o snažnom rastu prihoda u prvoj polovini poslovne godine zahvaljujući otvaranju novih trgovina i ublažavanju epidemioloških mjera početkom proljeća.
U šestomjesečnom razdoblju do kraja ožujka prihod grupe porastao je 17,5 posto, na 2,37 milijardi eura. Napominju da su unatrag godinu dana otvorili 192 nove trgovine i sada ih imaju ukupno 3.696 u 17 zemalja.
Kada se isključe nove trgovine, prihod im je u prvoj polovini poslovne godine porastao 5,3 posto, potaknut 12,1-postotnim skokom u prva tri ovogodišnja mjeseca.
Epidemiološke mjere bile su uteg prometu u razdoblju od početka listopada prošle do kraja ožujka ove godine, ali su na kraju tog razdoblja ublažene, pa su u ožujku zabilježili 19,4-postotni rast prodaje.
To pokazuje “snažnu temeljnu potražnju kupaca” i podupire samopouzdanje u drugoj polovini poslovne godine, ističu u poljskoj kompaniji.
Pepco u Hrvatskoj ima 100 trgovina, a na tržištu se pojavio 2017. godine. Grupa planira nastaviti sa strategijom širenja poslovanja koju bi trebalo pratiti i smanjenje troškova.
“To će nam omogućiti da nadoknadimo veći dio rasta troškova inputa i da zaštitimo cijene za naše kupce koji vode računa o svom budžetu”, rekao je privremeni izvršni direktor Trevor Masters.
Procjenjuje da će se oscilacije na njihovim tržištima vjerojatno nastaviti i u bliskoj budućnosti zbog inflatornih pritisaka i sukoba u Ukrajini, koja graniči s tri najveća Pepcova operativna područja.
Glasnogovornik poljske kompanije rekao je da surađuju s ključnim dobavljačima kako bi osigurali bolje uvjete, smanjuju zalihe, ravnajući se načelom efikasnosti, i povećavaju obrtni kapital. (H)