Podravka među prvima prepoznala važnost digitalne konkurentnosti i ulaganja u inovacije

In Konferencije / savjetovanja
podravka windays

U sklopu 17. WinDays konferencije održane u Poreču, Podravka je predstavila ključne projekte i ulaganja u trenutno najnaprednije tehnološke izume, čime potvrđuje da prati potrebe i trendove na tržištu te se uspješno prilagođava novoj, digitalnoj eri poslovanja.

Okrugli stol “Zašto i kako stvarati digitalno konkurentne projekte”
Prvi dan najveće poslovno – tehnološke konferencije u regiji predsjednik Uprave Podravke, Marin Pucar, naglasio je važnost digitalne konkurentnosti za uspješno poslovanje.

Sudjelovanjem na okruglom stolu pod nazivom “Zašto i kako stvarati digitalno konkurentne projekte”, Marin Pucar istaknuo je kako je Podravkina digitalizacija krenula još s “Malim tajnama velikih majstora”. Od tada do danas, Podravka uvijek nastoji biti prva u inovacijama koje tržište traži i prepoznaje, a svoju poziciju lidera potvrdila je i pokretanjem svog kulinarskog portala Coolinarika.com. Coolinarika je u 14 godina postojanja izrasla u najveću kulinarsku društvenu mrežu u regiji te postala glavna destinacija za odabir kulinarskih recepata.

Kako koristiti Big Data?

Mario Kraljić, Podravkin direktor službe Istraživanje tržišta i unapređenja marketinške efikasnosti prezentirao je Podravkin poslovni slučaj korištenja Big Data i prediktivne analitike u slučaju juha na hrvatskom tržištu. Time je pokazano kako danas nije problem u nalaženju informacija, već je važno dati odgovor što s postojećim podacima napraviti.

„Pomoću Power BI-a, Microsoftove platforme za big data obradu podataka u kratkom roku došli smo do raznih korisnih informacija. Tri su glavna cilja koja nam aplikacija pomaže ispuniti – cjenovna elastičnost, predviđanje prodaje i povećanje povrata ulaganja u marketing“, rekao je Kraljić. Jedan od primjera kako aplikacija funkcionira jeanaliza vremenske prognoze pomoću koje je Podravka došla do saznanja koliko i kako vremenski uvjeti utječu na prodaju.

HoloLens, hologramske naočale prvi puta u Hrvatskoj, koje su spojile medvjedića Lina u digitalnom obliku i robot kuhar – Podravkine su inovacije za novo digitalno doba.

Podravka u razvoju svojih brandova nastoji integrirati nova tehnološka dostignuća kako bi svojim potrošačima ponudila više, ne samo kvalitetan proizvod, nego i doživljaj. To vrijedi i za one koji uživaju u bogatom asortimanu Podravkinih Lino proizvoda.

Tako su sudionici WinDays konferencije imali, prvi puta u Hrvatskoj, priliku gledati medvjedića Lina s HoloLens hologramskim naočalama, za koji su vizualizaciju radili Podravka i tvrtka Span, koje omogućuju spajanje Lino medvjedića u digitalnom obliku sa stvarnošću u kojoj se osoba s naočalama nalazi.

Svim sudionicima WinDays konferencije prezentiran je i rad Gammachefa, robota – kuhara koji priprema jela iz jednog lonca, dodajući hranu i sastojke iz spremnika prema unaprijed zadanom digitalnom receptu. To je još jedan od pokazatelja Podravkine usmjerenosti prema budućnosti pripremanja i konzumiranja hrane.

You may also read!

wall

Svjetske burze porasle, inflacija u SAD-u popušta

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna porasle jer inflacija u SAD-u popušta, pa se očekuje da će

Read More...
nekretnine

Poduzetnici Zagrebačke županije sa 632,1 milijunom eura neto dobiti

Poduzetnici Zagrebačke županije u 2023. su ostvarili konsolidiranu neto dobit od 632,1 milijun eura, što je rast od 63,7

Read More...
Novim zakonom više poduzeća obvezno izvješćivati o održivosti

Novim zakonom više poduzeća obvezno izvješćivati o održivosti

Sabor je danas potvrdio predložene izmjene i dopune Zakona o reviziji, Zakona o računovodstvu te Zakona o tržištu kapitala.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design