Predsezona na Kvarneru malo bolja nego lani

In Iz zemlje
kvarner

Turistički promet u Primorsko-goranskoj županiji u prvih šest mjeseci je bio na razini prošle, odnosno malo bolji – Kvarner je posjetilo 974 tisuća gostiju, koji su ostvarili 4,2 milijuna noćenja, što je u odnosu na isto lanjsko razdoblje porast za jedna posto i u dolascima i u noćenjima, rečeno je u utorak na konferenciji za novinare u županijskoj upravi.

Zadovoljni smo dosadašnjim tijekom turističke godine jer smo, bez obzira na nešto lošije vremenske prilike u svibnju, ostvarili odlične rezultate, kazao je predsjednik Turističke zajednice Kvarnera i župan primorsko-goranski Zlatko Komadina.

Naglasio je da Kvarner karakterizira raznolikost ponude i motiva dolazaka turista te da se ne mogu uvijek ostvarivati rekordi, ali je važno ostvarivati cilj – povećavati turistički promet u pred i posezoni, koji je zadnjih godina povećan za ukupno oko 90 posto.

Direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov naglasila je da je predsezona bila dobra, da su prva četiri mjeseca bila izvrsna, dok je svibanj, u kojemu je bilo puno kiše, bio slabiji. No to je nadoknađeno u lipnju, u kojem je ostvareno 11 posto više dolazaka i 10 posto više noćenja u odnosu na isti mjesec lani.

Tijekom predsezone najbrojniji su bili gosti iz Njemačke te su ostvarili čak 1,1 milijun noćenja, 4 posto više u odnosu na prvih šest mjeseci lani. Slijede domaći gosti, zatim turisti iz Slovenije, Austrije i Italije, a najposjećenije turističko odredište u županiji je otok Krk.

S obzirom na vrstu smještaja, na Kvarneru prednjači obiteljski smještaj u kojem je ostvareno 34 posto svih noćenja. U hotelima je ostvareno 30 posto noćenja, a u kampovima 21 posto.

Irena Peršić Živadinov kazala je da je predsezona u razdoblju od 2010. do 2019. znatno ojačana, uz razne nove ponude. I u privatnom smještaju se znatno ulagalo u kvalitetu te su takvi objekti bolje popunjeni, posebice oni više kategorije, dodala je. (H)

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design