Predstavljanje hrvatskih proizvoda u Frankfurtu

In Sajmovi i izložbe
frankfurt

Promotivno-prodajna akcija hrvatskih proizvoda u organizaciji Hrvatskoga gospodarskog saveza i Hrvatske gospodarske komore, održat će se od 1. do 11. lipnja u sklopu Hrvatskog tjedna u Frankfurtu na Majni, priopćeno je iz HGK.

Cilj te manifestacije je promocija hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke destinacije. Uz prezentacijski, tjedan će biti i prodajnoga karaktera, čime tvrtke, organizacije i institucije raznih profila imaju priliku ostvariti izravnu vezu s potencijalnim klijentima odnosno kupcima, kaže glavna tajnica HGK Marina Rožić.

Ona smatra da je to izvrsna prilika za promociju hrvatske kulture, gastronomije, tradicije i prirodnih ljepota uoči turističke sezone.

Posjetitelji će moći svakoga dana od 9 do 22 sata kušati i kupiti hrvatske poljoprivredne i prehrambene proizvode.

Sajam je smješten na jednoj od najčešće posjećenih lokacija u gradu, Roßmarktu, gdje dnevno prođe više od 40.000 ljudi. (H)

You may also read!

WorldBank

Nedostaci u provedbi otežavaju poslovnu klimu u 50 gospodarstava

Prema novom izvješću Grupacije Svjetske banke pod nazivom Business Ready (Spremnost za poslovanje), gospodarstva su uspješnija u provedbi propisa

Read More...
Dalibor Kratohvil

2.392 obrta u djelatnosti ribarstva – unatrag godinu dana stagnacija

Prema podacima Obrtnog registra Ministarstva gospodarstva, u Republici Hrvatskoj u rujnu 2024. godine djelatnošću ribarstva bavilo se 2.392 obrta.

Read More...
U Virovitici otvoren maloprodajni park STOP SHOP

U Virovitici otvoren maloprodajni park STOP SHOP

U Virovitici je svečano otvoren maloprodajni lanac STOP SHOP, prvi takav u Virovitičko-podravskoj županiji, koji kroz svoju raznoliku ponudu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design