Produljeni vikend u Hrvatskoj s više turista – trenutno ih je 92 tisuće

In Iz zemlje
turizam

U Hrvatskoj se trenutno odmara 92 tisuće turista ili oko 20 tisuća više nego prije početka ovog produljenog vikenda, a većina ih je ili 66,5 tisuće strani, podaci su iz eVisitora, koji potvrđuju rast turističkog prometa nakon otvaranja granica i popuštanja mjera.

Povećanje dolazaka turista ovoga tjedna bilo je očekivano zbog otvaranja granica i popuštanja mjera, ali i produljenog vikenda ‘oslonjenog’ na blagdan Tijelova (četvrtak, 11. lipnja), ističu u petak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Dodaju da podaci eVisitora pokazuju i da se top tržišta u hrvatskom turizmu pomalo i polako vraćaju ‘na staro’.

Naime, po eVisitoru, prva četiri strana tržišta s kojih je trenutno najviše turista u Hrvatskoj su Njemačka, Slovenija, Austrija i Češka, koji i inače drže te pozicije, samo ih je sada znatno manje u odnosu na brojke koje su posljednjih godina bile uobičajene u ovo vrijeme.

Većina turista koji su trenutno u Hrvatskoj smješteno je u objektima u domaćinstvu, potom u kampovima, a onda i u hotelima.

Destinacije u kojima ih je najviše su Rovinj, koji time ponovo ‘izbija’ na svoje prvo mjesto među odredištima u Hrvatskoj, te potom Vir, koji je cijelo vrijeme zatvorenosti zbog koronavirusa imao najviše turista, čak i kada drugi nitko nije, što se nastavlja i sada jer na Viru brojni domaći ljudi i stranci imaju i nekomercijalne (za sebe) i komercijalne (za najam) objekte u tzv. privatnom smještaju.

Mali Lošinj je po posjećenosti turista trenutno na trećem mjestu, a slijedi ga Medulin, jako istarsko odredište s dosta kamping, ali i drugih kapaciteta, pokazuju podaci iz eVisitora. (H)

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design