Promjene u kompaniji GROHE: Martina Džoja Barišić postala Leader za tržišta Hrvatske i Slovenije

In Karijere
Martina Džoja Barišić

Martina Džoja Barišić imenovana je za Generalog direktora kompanije GROHE, članice grupacije LIXIL, za tržišta Hrvatske i Slovenije. Novu funkciju preuzela je 1. travnja, a zadužena je za kompletno upravljanje poslovanjem za tržišta dviju zemalja, u kojima je GROHE/LIXIL već dugi niz godina prisutan svojim asortimanom proizvoda za kuhinje i kupaonice.

Karijeru u ovom segmentu industrije Martina Džoja Barišić gradi već 15 godina, a svoj put u kompaniji GROHE započela je 2017. godine kao Marketing Manager za Adria regiju. Već sljedeće godine preuzela je i funkciju Marketing Manager za tržišta Jugoistočne Europe grupacije LIXIL, vodećeg svjetskog proizvođača sanitarne opreme, građevinskih materijala, proizvoda i usluga za stambene potrebe, kojoj se GROHE pridružio 2014. godine. Od ljeta prošle godine svojim zaduženjima dodala je i poziciju Leader Product Manager za LIXIL tržišta Istočne Europe, a kao sljedeći korak u brzorastućoj karijeri stiglo je novo imenovanje za Generalog direktora za tržišta Hrvatske i Slovenije.

„Novu priliku u karijeri vidim ponajprije kao mogućnost za daljnje jačanje tržišne pozicije kompanije te širenje mreže ključnih dionika, u čemu mi je od najveće pomoći moj izvrstan tim suradnika. Radujem se novim izazovima, jer su oni uvijek odlična prilika za rast“ – izjavila je Martina Džoja Barišić.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design