Pustolovnom turizmu za brži rast treba više promocije

In Iz zemlje
pustolovni turizam

Pustolovni turizam u Hrvatskoj raste, ali znatno sporije nego u Europi i ostatku svijeta te bi mu trebalo više promocije, a za cjelogodišnju ponudu i više avio-linija s europskim aerodromima, istaknula je dopredsjednica Zajednice poslovnog turizma pri HGK Veselka Huljić, iz splitske pustolovne agencije Aktivni odmor.

Zajednica pustolovnog turizma u utorak je održala radnu sjednicu s naglaskom na planiranje rada za iduću godinu, u kojoj će se, kako je kazala Huljić, fokusirati na B2B aktivnosti, odnosno na jačanje suradnje s poslovnim partnerima (hotelijerima, ugostiteljima i dr.). Najavila je da će se sutra osnovati županijska sekcija te Zajednice u Splitu, koja treba objediniti različite tvrtke koje se bave sličnim poslom.

Pustolovni turizam u svijetu je jedan od najbrže rastućih segmenata, s godišnjim rastom i do 65 posto, dok je to u Hrvatskoj još pomalo sramežljivo i rijetke su agencije koje se u to upuštaju“, kazala je Huljić.

Ipak, dodala je da se ta ponuda sve više razvija, većinom u formi tzv. soft adventure, što podrazumijeva laganije aktivnosti na otvorenom i pustolovine koje se mogu doživjeti uz biciklizam, penjanje, planinarenje, hodanje, ronjenje, istraživanje špilja, letove padobranom, balonom, zmajevima i drugo.

Predsjednica te Zajednice Laura Popovac, iz zagrebačke agencije VMD, kazala je da je pustolovni turizam dobra prilika za produljenje sezone, ali se mora povezati sa drugim oblicima selektivnog turizma (gastro, kulturni, ekološki, sportski i dr.).

Za produljenje sezone, pustolovnom turizmu za rad cijele godine trebalo bi prije svega više promocije, ali i više avio-linija s Europom, jer bez toga jako teško možemo raditi išta izvan sezone, čak i na tržištima koja su Hrvatskoj bliža“, poručila je Popovac, dodajući da bi u svemu trebalo više suradnje i sredstava, među ostalim i državnih za avio prijevoznike i druge partnere.

Zajednica trenutno ima 60 članica, većinom agencija koje se bave tim vidom turizma, ali i pružatelja raznih usluga u destinacijama. Važnu podršku dobivaju od HGK i HTZ-a, s kojim su u suradnji ove godine prvi put organizirali i studijsko putovanje za 12 stranih turoperatora, blogera i novinara kojima su iz prve rukle pokazali što Hrvatska nudi u pustolovnom turizmu.

Iduća godina bi, po ocjeni Zajednice, mogla biti i svojevrsna prekretnica, jer će se u prvom dijelu godine održati tri velike pustolovne manifestacije – Škraping u Tkonu u ožujku, Zadar Outdor Festival u travnju i Dubrovnik Outdor Festival u svibnju, koji će na tim područjima objediniti različitu ponudu prirodne, brdske i morske Hrvatske i na kojima se očekuje na svakoj više tisuća posjetitelja. (H)

You may also read!

Dinko Lucić predsjednik Uprave PBZ-a i Zlatko Dalić

Izbornik Dalić i dalje brend ambasador PBZ Grupe i Premium Visa kartica

Zlatko Dalić i PBZ Grupa vjerno jedni uz druge. Izbornik hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić i predsjednik Uprave Privredne banke

Read More...
wallstreet

Na Wall Streetu novi rekordi, europski ulagači oprezniji

Na Wall Streetu je prošloga tjedna S&P 500 indeks dosegnuo rekordnu razinu, kao i Nasdaq, što se ponajviše zahvaljuje

Read More...
nafta

Cijene nafte iznad 83 dolara, u fokusu OPEC+

Cijene nafte porasle su u petak na međunarodnim tržištima iznad 83 dolara pod utjecajem špekulacija da će vodeći proizvođači

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design