‘Razgovorna trgovina’ je budućnost

In Trgovina na malo
trgovina

Studija pokazuje da je razgovorna trgovina budućnost: 66% Amerikanaca i 20% Europljana već koristi glasovne asistente

Povjerenje potrošača i lakoća korištenja ključni su za masovno usvajanje razgovorne digitalne trgovine te iskorištavanje njenog potencijala

Mastercard je objavio rezultate svoje studije o prilikama i izazovima vezanim uz primjenu razgovorne trgovine. Izvješće „Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice” pokazuje da potrošači najviše od svega cijene praktičnost te da je zadovoljenje njihovih očekivanja ključ za masovno usvajanje razgovorne digitalne trgovine.

Takva online trgovina omogućava potrošačima komunikaciju s prodajnim osobljem i chatbotovima, ili pak interakciju i s jednima i drugima, što pruža personalizirano korisničko iskustvo. Tvrtke tako koriste chatbotove za slanje potvrda o narudžbi, obavijesti o dostavi ili isporuci te za rješavanje upita, zahtjeva ili žalbi kupaca.
S glasom kao dominantnim sredstvom interakcije, razgovorna trgovina predstavlja evoluciju. Studija provedena s partnerima Future Agenda pokazala je da je 87% potrošača u SAD-u svjesno glasovnih i tekstualnih asistenata te da ih je 66% potrošača već koristilo. U Europskoj uniji, petina potrošača koristila je glasovne ili tekstualne asistente (21% prilikom kupnje, 16% prilikom plaćanja te 7% pri korištenju bankarskih usluga).

Ipak, studija otkriva da – unatoč činjenici da na tržištu već postoje mnogi glasovni asistenti – razgovorna trgovina još uvijek nije ostvarila svoj puni potencijal. Mnogi potrošači nemaju puno povjerenje u sigurnost glasovnih tehnologija, osobito kada je u pitanju elektronička trgovina. Prema studiji, nedostatak vidljive sigurnosti glavni je razlog zašto potrošači odustaju od online transakcija .

Međutim, riječ je o tržišnoj prilici koja će eksponencijalno rasti tijekom narednih nekoliko godina. Prema konzultantskoj tvrtki OC&C, do 2022. će se putem razgovorne digitalne trgovine potrošiti 40 milijardi dolara u SAD-u te 5 milijardi dolara u Ujedinjenom Kraljevstvu, što bi predstavljalo 6% odnosno 3% ukupne online potrošnje.

Za maksimalno povećanje korištenja glasovnih tehnologija, glavni će faktori uz pridobivanje povjerenja biti praktičnost i jednostavnost korištenja. Partnerstvo je također ključno jer utječe na čimbenike koji mogu pridonijeti uspjehu ili neuspjehu ovog koncepta. Brandovi i trgovci moraju zajedno raditi na integriranju novih proizvoda i usluga, ali i na povećanju povjerenja u glasovne tehnologije kao kanal interakcije.

Komentirajući studiju, potpredsjednica kompanije Mastercard Ann Cairns istaknula je: „Brz rast i inovacija glasovne tehnologije ima potencijal promijeniti način života i poslovanja – i to na bolje. Glasovne tehnologije nude jedinstvenu priliku za pružanje bržeg, lakšeg i praktičnijeg potrošačkog iskustva. Međutim, one moraju biti korištene odgovorno. Uloga glasovnih tehnologija vodi ka sigurnijem iskustvu potrošača te donosi povjerenje i osjetnu korist.“

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design