Rekordni prinosi pšenice u Belju

In Financije i gospodarstvo
Belje žetva

Završena žetva ječma i pšenice na oranicama Belja

Ovog vikenda na oranicama Belja završena je žetva ječma i pšenice na ukupno 5.057ha (1.988ha ječma i 3.069ha pšenice). Žetva pšenice je trajala 3 tjedna i donijela je najbolje prinose pšenice u povijesti Belja. Riječ je o prinosu od 8,8 tona po hektaru što je povećanje od 7% u odnosu na prošlogodišnje prinose.

Kako je istaknuo Krešimir Grgić, direktor ratarstva u Belju: „Ovogodišnji prinosi najviši su u povijesti naše kompanije koja ima tradiciju dužu od 300 godina i najbolja su nagrada za cjelogodišnji trud i rad na našim oranicama. Izuzetno smo zadovoljni i dinamikom ovogodišnje žetve za koju su zaslužne sve kolege i vrhunska poljoprivredna mehanizacija kojom Belje raspolaže, prvenstveno kombajni Class Lexion i Annaburger prikolice kojima smo značajno povećali učinke u žetvi. Najbolji pokazatelj ovogodišnjeg uspjeha je usporedba s dostupnim podacima o europskom i hrvatskom prosjeku koji iznose oko 6 tona po hektaru.“

Žetvi pšenice prethodila je žetva ječma koja je također dala iznimne prinose od 8 tona po hektaru. Riječ je o domaćim sortama, kako ječma tako i pšenice, koje prevladavaju u sortimentu i daju iznimne rezultate u plodnoj baranjskoj ravnici.
Belje ukupno obrađuje 20.000ha oranica, a ratarska proizvodnja početak je lanca sljedivosti na koji se nadovezuje vlastita Tvornica stočne hrane, 25 farmi te prehrambena industrija Belja koji čine zaokružen proces proizvodnje Od polja do stola.

You may also read!

Luka Modrić i dalje brend ambasador PBZ Grupe

Luka Modrić i dalje brend ambasador PBZ Grupe

Luka Modrić, najbolji hrvatski nogometaš svih vremena nastavlja svoju uspješnu suradnju s PBZ Grupom kao ambasador brenda. Ova suradnja

Read More...
nekretnina

Uloga posrednika važna za stabilnost tržišta nekretnina

Razvojem tržišta nekretnina u Hrvatskoj, došlo je do porasta broja agencija u zadnje dvije godine. Posljedično, veći broj sudionika

Read More...
Share a Coke

„Share a Coke“ se vraća – pronađi svoje ime na legendarnoj bočici i podijeli čaroliju s drugima

Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design