Sajmom u Utrechtu tradicionalno kreće intenzivna međunarodna promocija turizma

In Sajmovi i izložbe
utrecht

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) sudjeluje od 11.do 15. siječnja na sajmu “Vakantiebeurs” u nizozemskom Utrechtu, čime tradicionalno počinje intenzivna međunarodna promocija hrvatskog turizma, kojeg će HTZ u 2023. promovirati na 13 najvažnijih svjetskih sajmova, kažu za Hinu iz HTZ-a.

U Utrechtu važan sajam za nizozemsko tržište i hrvatski kamping

S obzirom da su nizozemski turisti među rijetkima koji su u Hrvatskoj 2022. premašili rezultate iz 2019., međunarodni turistički sajam u Utrechtu ovog tjedna za hrvatski je turizam, posebice kampove, tradicionalno važan, jer je Nizozemska među top pet tržišta za hrvatski kamping.

Prve komentare o sajmu iznio je direktor predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluksa Ivan Novak, napominjući da je sajam u Utrechtu i jedan od važnijih u zemljama Beneluksa, iz kojih dolaze dobre najave za ovu turističku godinu.

“Nizozemski turistički sektor optimističan je za 2023. i većina je touroperatora u novu godinu ušla sa snažnim rastom bukinga od 10 do 20 posto u prvim tjednima siječnja u usporedbi s istim razdobljem 2019.”, kaže Novak, dodajući da vesele i promjene u ponašanju potrošača, jer se polako vraćaju predpandemijskim navikama ranog bukiranja.

Iz Nizozemske je u 2022. Hrvatsku došlo 543 tisuće turista koji su ostvarili 3,3 milijuna noćenja, što je 10 posto više nego rekordne 2019., a Novak ističe i podatak da u Nizozemskoj gotovo svako četvrto kućanstvo kampira, pa zaključuje da je više od pola svih noćenja s tog tržišta ostvareno upravo u hrvatskim kampovima.

Dobre trendove u Utrechtu su potvrdili i predstavnici nizozemskog autokluba i vodećeg specijalista za kamping ANWB sa podatkom o 20 posto većoj prodaji ove godine u odnosu na 2019. godinu.

Uz HTZ, na sajmu su turističke zajednice Šibensko-kninske, Zadarske i Karlovačke županije, Fažane i Bi Villagea te predstavnici Kamping udruženja Hrvatske (KUH), NP Plitvička jezera, Maistre, Valamara, Plave lagune, Cresanke, Amadria Park Campinga, Valalte, Hadrie, Aminess Hotels & Campsitesa i Campinga Cres&Lošinj.

Pojačana promocija na sajmovima i mnoge prezentacije i radionice s predstavništvima

Nakon Utrechta HTZ će u siječnju turističku ponudu predstaviti još na sajmovima CMT u Stuttgartu, BOOT u Düsseldorfu te FITUR u Madridu, dok će u organizaciji predstavništava HTZ-a biti nastup na sajmu New York Travel & Adventure Show 28. i 29. siječnja, u sklopu čega je Hrvatska jedna od zemalja-partnera.

Među 13 općih i specijaliziranih turističkih sajmova na kojima će HTZ nastupiti samostalno i s partnerima u 2023., Hrvatska će biti i zemlja-partner na još dva sajma – F.re.e. u veljači u Münchenu i Ferien messe sredinom ožujka u Beču, a sve će pratiti i četiri posebna događanja, kojima će obuhvatiti i nizozemsko te švicarsko tržište.

Uz to, HTZ-ov kongresni odjel će nastupiti u 2023. na tri kongresne burze i 13 kongresnih i incentive poslovnih radionica, a planirano je i devet virtualnih prezentacija i radionica “Croatian Virtual Get2Gether” te šest poslovnih radionica “Sell Croatia” s ciljem povezivanja hrvatskih i stranih partnera na tržištima Mađarske, Italije, SAD-a, Češke, Francuske i Slovenije.

HTZ i njegovih 17 predstavništava u svijetu organiziraju nastupe i na 17 turističkih sajmova na tržištima poput Poljske, Mađarske, Švicarske, SAD-a, Kine, Irske, Finske, Kazahstana i drugih, što su, kako ističe za Hinu direktor HTZ-a Kristjan Staničić, predložili iz samih predstavništava, procjenjujući da su to važni sajmovi za promociju Hrvatske.

Predstavništva pak planiraju i 27 posebnih prezentacija (općih ili specijaliziranih) za poslovne partnere i medije na tržištima.

“Zbog daljnje prilagodbe rastućim trendovima digitalizacije i uvođenja ekološki prihvatljivih rješenja, na sajmovima se nastavlja ove godine i dostupnost promotivnih materijala putem QR kodova, a tijekom godine se očekuje i implementacija smjernica novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma, koji uz ostalo uključuje i pokretanje procesa izmjene postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta “Croatia, Full of Life””, zaključuje Staničić. (H)

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design