Sajmom u Utrechtu tradicionalno kreće intenzivna međunarodna promocija turizma

In Sajmovi i izložbe
utrecht

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) sudjeluje od 11.do 15. siječnja na sajmu “Vakantiebeurs” u nizozemskom Utrechtu, čime tradicionalno počinje intenzivna međunarodna promocija hrvatskog turizma, kojeg će HTZ u 2023. promovirati na 13 najvažnijih svjetskih sajmova, kažu za Hinu iz HTZ-a.

U Utrechtu važan sajam za nizozemsko tržište i hrvatski kamping

S obzirom da su nizozemski turisti među rijetkima koji su u Hrvatskoj 2022. premašili rezultate iz 2019., međunarodni turistički sajam u Utrechtu ovog tjedna za hrvatski je turizam, posebice kampove, tradicionalno važan, jer je Nizozemska među top pet tržišta za hrvatski kamping.

Prve komentare o sajmu iznio je direktor predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluksa Ivan Novak, napominjući da je sajam u Utrechtu i jedan od važnijih u zemljama Beneluksa, iz kojih dolaze dobre najave za ovu turističku godinu.

“Nizozemski turistički sektor optimističan je za 2023. i većina je touroperatora u novu godinu ušla sa snažnim rastom bukinga od 10 do 20 posto u prvim tjednima siječnja u usporedbi s istim razdobljem 2019.”, kaže Novak, dodajući da vesele i promjene u ponašanju potrošača, jer se polako vraćaju predpandemijskim navikama ranog bukiranja.

Iz Nizozemske je u 2022. Hrvatsku došlo 543 tisuće turista koji su ostvarili 3,3 milijuna noćenja, što je 10 posto više nego rekordne 2019., a Novak ističe i podatak da u Nizozemskoj gotovo svako četvrto kućanstvo kampira, pa zaključuje da je više od pola svih noćenja s tog tržišta ostvareno upravo u hrvatskim kampovima.

Dobre trendove u Utrechtu su potvrdili i predstavnici nizozemskog autokluba i vodećeg specijalista za kamping ANWB sa podatkom o 20 posto većoj prodaji ove godine u odnosu na 2019. godinu.

Uz HTZ, na sajmu su turističke zajednice Šibensko-kninske, Zadarske i Karlovačke županije, Fažane i Bi Villagea te predstavnici Kamping udruženja Hrvatske (KUH), NP Plitvička jezera, Maistre, Valamara, Plave lagune, Cresanke, Amadria Park Campinga, Valalte, Hadrie, Aminess Hotels & Campsitesa i Campinga Cres&Lošinj.

Pojačana promocija na sajmovima i mnoge prezentacije i radionice s predstavništvima

Nakon Utrechta HTZ će u siječnju turističku ponudu predstaviti još na sajmovima CMT u Stuttgartu, BOOT u Düsseldorfu te FITUR u Madridu, dok će u organizaciji predstavništava HTZ-a biti nastup na sajmu New York Travel & Adventure Show 28. i 29. siječnja, u sklopu čega je Hrvatska jedna od zemalja-partnera.

Među 13 općih i specijaliziranih turističkih sajmova na kojima će HTZ nastupiti samostalno i s partnerima u 2023., Hrvatska će biti i zemlja-partner na još dva sajma – F.re.e. u veljači u Münchenu i Ferien messe sredinom ožujka u Beču, a sve će pratiti i četiri posebna događanja, kojima će obuhvatiti i nizozemsko te švicarsko tržište.

Uz to, HTZ-ov kongresni odjel će nastupiti u 2023. na tri kongresne burze i 13 kongresnih i incentive poslovnih radionica, a planirano je i devet virtualnih prezentacija i radionica “Croatian Virtual Get2Gether” te šest poslovnih radionica “Sell Croatia” s ciljem povezivanja hrvatskih i stranih partnera na tržištima Mađarske, Italije, SAD-a, Češke, Francuske i Slovenije.

HTZ i njegovih 17 predstavništava u svijetu organiziraju nastupe i na 17 turističkih sajmova na tržištima poput Poljske, Mađarske, Švicarske, SAD-a, Kine, Irske, Finske, Kazahstana i drugih, što su, kako ističe za Hinu direktor HTZ-a Kristjan Staničić, predložili iz samih predstavništava, procjenjujući da su to važni sajmovi za promociju Hrvatske.

Predstavništva pak planiraju i 27 posebnih prezentacija (općih ili specijaliziranih) za poslovne partnere i medije na tržištima.

“Zbog daljnje prilagodbe rastućim trendovima digitalizacije i uvođenja ekološki prihvatljivih rješenja, na sajmovima se nastavlja ove godine i dostupnost promotivnih materijala putem QR kodova, a tijekom godine se očekuje i implementacija smjernica novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma, koji uz ostalo uključuje i pokretanje procesa izmjene postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta “Croatia, Full of Life””, zaključuje Staničić. (H)

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design